samo za člane dms

Marketinški pospeški v leto 2021

Kaj zaznamuje leto 2021?
Format

Mesečno srečanje

Tema

Poslovno okolje, trendi

Sogovorniki

Alenka Repič Medeja Kraševec
Juš Lesjak
Andrej Klančar

Trajanje

60 minut

Pospeške so z nami delili ...

Spoznajte, kaj smo predvidevali v naših tradicionalnih pospeških

Alenka Repič

Zakaj potrebujemo jasen fokus, kaj počnemo in kaj je naša začrtana smer? 

Medeja Kraševec

Kako nam popravki odpirajo nova vrata kreativnosti? 

Juš Lesjak

Zakaj je Ferrarija bolje postaviti na sejem luksuznih jaht in letal kot na avtomobilski sejem? 

Andrej Klančar

Kako se pravi kapitani dokazujejo v razburkanem morju?

Sogovorniki

Alenka Repič

KAAITA
Alenka Repič je univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki jo dolgočasijo fraze kot sta konkurenčni boj ali bitka za kupce. Strastno verjame, da smo lahko vsi zmagovalci in da sta narava ter okolje pomembna poslovna partnerja. Za Alenko ni večjega izziva kot sta pozitivno naravnan um in spretne roke rokodelcev.

Medeja Kraševec

LUNA \ TBWA
Medeja Kraševec je od novembra 2020 kreativna direktorica v agenciji Luna \ TBWA. V času študija na FDV je delovala v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije, kjer je bila članica upravnega odbora, bila pa je tudi organizatorka in predsednica študentske marketinške konference Fanfara. Svojo poklicno pot v oglaševanju je začela leta 2014, ekipi agencije Luna \TBWA pa se je kot tekstopiska pridružila tri leta pozneje. 

Juš Lesjak

Genezify
Juš Lesjak je po naravi inženir, ki se je spotaknil ob akademsko filozofijo in padel v marketing. Po maturi si je vzel leto "pavze", v katerem ustvarja platformo Genizify, s katero bliža podjetja in blagovne znamke generaciji Z. Juš dobro razume vzpon TikToka in povezovanje uporabnikov z blagovnimi znamkami preko te platforme. Njegova "misija" je povezovanje tradicionalnih blagovnih znamk z novimi vrednotami generacije Z.

Andrej Klančar

Klančar Žerjavi
Andrej Klančar od leta 2009 vodi podjetje Klančar žerjavi d.o.o, ki ga je v desetih letih iz zagonskega podjetja transformiral v podjetje z 21 zaposlenimi. Je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani, smer podjetništvo. Obožuje in razvija vrline prodaje, odnosov in vodenja. Vsakodnevno poizkuša uporabljati znanje psihologije. Je ljubitelj kreative in adrenalina. Najraje ima dobre odnose in nova znanja. Na posel gleda dolgoročno. V prostem času obožuje rekreacijo, druženje in hitro vožnjo.