samo za člane dms

Marketinški pospeški v leto 2021

Kaj zaznamuje leto 2021?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Mesečno srečanje

Tema

Poslovno okolje, trendi

Sogovorniki

Alenka Repič Medeja Kraševec
Juš Lesjak
Andrej Klančar

Trajanje

60 minut

Pospeške so z nami delili ...

Spoznajte, kaj smo predvidevali v naših tradicionalnih pospeških

Alenka Repič

Zakaj potrebujemo jasen fokus, kaj počnemo in kaj je naša začrtana smer? 

Medeja Kraševec

Kako nam popravki odpirajo nova vrata kreativnosti? 

Juš Lesjak

Zakaj je Ferrarija bolje postaviti na sejem luksuznih jaht in letal kot na avtomobilski sejem? 

Andrej Klančar

Kako se pravi kapitani dokazujejo v razburkanem morju?

Sogovorniki

Alenka Repič

KAAITA
Alenka Repič je univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki jo dolgočasijo fraze kot sta konkurenčni boj ali bitka za kupce. Strastno verjame, da smo lahko vsi zmagovalci in da sta narava ter okolje pomembna poslovna partnerja. Za Alenko ni večjega izziva kot sta pozitivno naravnan um in spretne roke rokodelcev.

Medeja Kraševec

LUNA \ TBWA
Medeja Kraševec je od novembra 2020 kreativna direktorica v agenciji Luna \ TBWA. V času študija na FDV je delovala v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije, kjer je bila članica upravnega odbora, bila pa je tudi organizatorka in predsednica študentske marketinške konference Fanfara. Svojo poklicno pot v oglaševanju je začela leta 2014, ekipi agencije Luna \TBWA pa se je kot tekstopiska pridružila tri leta pozneje. 

Juš Lesjak

Genezify
Juš Lesjak je po naravi inženir, ki se je spotaknil ob akademsko filozofijo in padel v marketing. Po maturi si je vzel leto "pavze", v katerem ustvarja platformo Genizify, s katero bliža podjetja in blagovne znamke generaciji Z. Juš dobro razume vzpon TikToka in povezovanje uporabnikov z blagovnimi znamkami preko te platforme. Njegova "misija" je povezovanje tradicionalnih blagovnih znamk z novimi vrednotami generacije Z.

Andrej Klančar

Klančar Žerjavi
Andrej Klančar od leta 2009 vodi podjetje Klančar žerjavi d.o.o, ki ga je v desetih letih iz zagonskega podjetja transformiral v podjetje z 21 zaposlenimi. Je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani, smer podjetništvo. Obožuje in razvija vrline prodaje, odnosov in vodenja. Vsakodnevno poizkuša uporabljati znanje psihologije. Je ljubitelj kreative in adrenalina. Najraje ima dobre odnose in nova znanja. Na posel gleda dolgoročno. V prostem času obožuje rekreacijo, druženje in hitro vožnjo.

Piškotke uporabljamo, da vam zagotovimo optimalno izkušnjo in ustrezno komunikacijo. Preberite več ali sprejmite posamezne piškotke.

Nujno

Potrebni piškotki (First Party Cookies) se včasih imenujejo "nujno potrebni", saj brez njih ne moremo zagotoviti funkcionalnosti, ki jo potrebujete za uporabo te spletne strani. Bistveni piškotki na primer pomagajo zapomniti vaše nastavitve, ko se pomikate po spletni šoli.

Delujoč

Med vašo interakcijo s tem spletnim mestom se piškotki uporabljajo za shranjevanje podatkov, ki ste jih vnesli, ali vaših odločitev (na primer vašega uporabniškega imena ali nastavitev za prilagajanje vašega računa). Te nastavitve se zapomnijo z uporabo trajnih piškotkov in ko jih boste naslednjič uporabili na spletnem mestu, vam jih ne bo treba znova nastaviti.

Analitika

Ti piškotki sledijo informacijam o obiskih tega spletnega mesta, tako da lahko izboljšamo in poročamo o svoji uspešnosti. Na primer: analizirajte vedenje uporabnikov, da zagotovite dodatno funkcionalnost ali izboljšate vsebino tečaja. Ti piškotki zbirajo informacije o tem, kako obiskovalci uporabljajo spletno mesto, s katerega spletnega mesta ali strani so prišli, o številu obiskov in o tem, kako dolgo uporabnik ostane na spletnem mestu.

Marketing

Ti piškotki se uporabljajo za dostavo oglaševalskih materialov, ki so pomembni za vas in vaše interese. Uporabljajo se tudi za omejevanje števila ogledov oglasa in pomoč pri merjenju učinkovitosti kampanj. Običajno jih postavljajo oglaševalske mreže, s katerimi sodelujemo z našim dovoljenjem. Zapomnijo si, da ste obiskali spletno mesto in te informacije delijo z drugimi organizacijami, kot so oglaševalci.