samo za člane dms

Marketinški trendi v 2022

Kakšni so trendi na področju zvestobe blagovnim znamkam? Kako bomo sledili uporabnikom, če piškotkov ne smemo več uporabljati in kakšne so nove priložnosti za športna sponzorstva?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Članski meetup

Tema

Trendi

Predavatelji

Mitja Pirc, Zoran Savin, Jernej Smisl

Trajanje

90 minut

V posnetku boste odkrili ...

priložnosti, ki jih prinašajo trendi v letu 2022

Petina ne bi zamenjala znamke

Le še petina uporabnikov je takšnih, ki pravijo, da svoje priljubljene znamke ne bi zamenjali. 

Zvestobo je težko
doseči

Potrošnikom olajšajte nakup, da bo ta zanje postal priročen, namesto da se osredotočate na ustvarjanje zvestobe. 

Adijo,
piškotki

Čeprav piškotkov ne uporabljamo več, to ne pomeni, da uporabnikom spleta ne moremo določiti drugih identifikatorjev, na podlagi katerih lahko spremljamo njihovo vedenje. Vse v skladu z zakonodajo EU. 

Novi kanali spremljanja športnih dogodkov

Čeprav so bile v času epidemije športne tribune velikokrat prazne, športni dogodki niso izgubili gledalcev, le preselili so se na nove kanale. To pa predstavlja nove priložnosti tudi za sponzorje. 

Predavatelji

dr. Mitja Pirc
Direktor Kearney
Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting.

Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije.
Zoran Savin
Direktor IAB Slovenija
Zoran Savin ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com.

Vseskozi je tudi zelo aktiven v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Ravno tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (merjenje obiskanosti spletni strani), ki ga je tudi vodil več kot 10 let.
Jernej Smisl 
Globalni direktor marketinga, VIDAA USA
Jernej Smisl je globalni direktor marketinga v VIDAA USA. Pred tem je bil direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM. Preden je prevzel funkcijo na banki,
je bil 8 let direktor korporativnih odnosov  v podjetju Pivovarna Laško Union d. o. o. (Heineken).


Danes je tudi predsednik enega najuspešnejših športnih kolektivov v Sloveniji, Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, ki je v letu 2020 prejel naziv najboljše rokometne akademije v Evropi, podpredsednik nadzornega sveta Alpina d.o.o., član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije in član Upravnega odbora DMS.