samo za člane dms
Mediji in medijski zakup
Dobrega medijskega načrtovanja ni brez dobre strategije in dobrega briefa
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Mateja Gramc Debeljak
PHD Slovenija
Trajanje
57 minut
Na Taktiku izveste ...
katere sestavine vsebuje dober brief, kako pripraviti dobro strategijo in kakšne so faze uspešnega medijskega načrtovanja.
Kaj pokriva področje medijskega načrtovanja in zakupa?
Medijsko načrtovanje je izbira najprimernejših kanalov za prenos oglasnega sporočila ciljni skupini, ki jo izbere podjetje.
Kakšno vlogo ima medijski načrtovalec in kaj je njegovo delo?
Mora imeti rad številke in znati te številke brati tako, da bo iz njih pridobil uporabne informacije.
Kako, kdaj, kje in zakaj se lotiti procesa medijskega načrtovanja?
Glavni cilj medijskega načrtovanja je vplivati na uporabnika, da se bo odzval na naša sporočila, ki ga bodo spodbudila k nakupu več izdelkov, bolj pogosto.
Proces in koraki medijskega zakupa
Za izvedbo učinkovite kampanje je ključen dober brief naročnika. Na podlagi dobrega briefa lahko medijska ekipa pripravi medijsko strategijo, ta pa je osnova za pripravo medijskega načrta.
Mateja Gramc Debeljak
Direktorica PHD Slovenija
O PREDAVATELJICI
Mateja Gramc Debeljak je leta 2007 prevzela vodenje agencije PHD. V letih njenega vodenja je agencija prejela tako priznanja Sempl kot Effie.
V več kot 20-letni karieri na medijskem področju jo vodi predvsem glavno gonilo, da medijsko planiranje ni potapljanje ladjic, ampak gre za proces, kako vplivati na potrošnika, da bo na koncu kupil tvoj izdelek. Ravno zato ji je všeč filozofija mednarodne mreže, v kateri deluje, to je "Najti boljšo pot" (Finding a better way) za naročnike.
V več kot 20-letni karieri na medijskem področju jo vodi predvsem glavno gonilo, da medijsko planiranje ni potapljanje ladjic, ampak gre za proces, kako vplivati na potrošnika, da bo na koncu kupil tvoj izdelek. Ravno zato ji je všeč filozofija mednarodne mreže, v kateri deluje, to je "Najti boljšo pot" (Finding a better way) za naročnike.