samo za člane dms
Moč sodelovanja z vplivneži in skrivnosti uspešnih kampanj
V digitalnem svetu je sodelovanje z vplivneži postalo ključen element marketinških strategij za mnoge blagovne znamke. V webinarju boste izvedeli, kakšni so najnovejši trendi, strategije in modeli sodelovanja z vplivneži. Poglobili smo se v najučinkovitejše pristope in taktike za povezovanje z vplivneži in doseganje ciljnih publik. Raziskali, kako najti pravo ujemanje med blagovno znamko in vplivnežem ter izvedeli, kako to vpliva na uspeh kampanje.
Nika Kristina Butina (Epidemic), nam je razkrila tudi, kako meriti uspešnost kampanj, pokazala analizo najuspešnejših slovenskih in mednarodnih kampanj. Za zaključek pa predstavila strategije vodilnih blagovnih znamk.
Nika Kristina Butina (Epidemic), nam je razkrila tudi, kako meriti uspešnost kampanj, pokazala analizo najuspešnejših slovenskih in mednarodnih kampanj. Za zaključek pa predstavila strategije vodilnih blagovnih znamk.
Format
DMS Taktik
Tema
Vplivnostni marketing
Sogovorniki
Nika Kristina Butina
Trajanje
65 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Nika Kristina Butina
O PREDAVATELJU
Nika Kristina Butina je soustanoviteljica in direktorica podjetja Epidemic, vodilne agencije za vplivnostni marketing. Epidemic s svojo AI platformo znamkam, kot so Wolt, Mattel in P&G, omogoča rast z oblikovanjem kreativnih in podatkovno vodenih kampanj. V zadnjem letu so realizirali več kot 1204 kampanje, dosegle so 204 milijone ljudi, sklenili pa so tudi 18.500 sodelovanj z vplivneži. Nika poudarja pomen 'vedno-aktiven' pristopa v svetu vplivnostnega marketinga, saj kot vas tek enkrat ne bo spremenil v tekača, prav tako enotedenska promocija vaše znamke ne bo pustila dolgoročnega vtisa.