samo za člane dms
Neodvisna orodja za marketinško analitiko
Spoznajte neodvisna orodja za marketinško analitiko, ki so oblikovana z enim osnovnim ciljem – omogočiti razumevanje obnašanja uporabnikov in pridobivanje informacij, ki niso odvisne od tehnoloških velikanov in na podlagi katerih se lažje odločamo o naših naslednjih korakih, strateško načrtujemo marketinška prizadevanja in razporejamo marketinške budgete.
Več o tem nam je razkril Anže Hribar, direktor oddelka za analitiko v podjetju iPROM.
Več o tem nam je razkril Anže Hribar, direktor oddelka za analitiko v podjetju iPROM.
Format
DMS Taktik
Tema
Podatki, podatkovna analitika
Sogovorniki
Anže Hribar
Trajanje
55 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Anže Hribar
O PREDAVATELJU
Anže Hribar je direktor oddelka za analitiko v iPROMu. Navdušujejo ga razvoj podatkovnih strategij, platforme za obdelavo velikih količin podatkov in odkrivanje vzorcev ter uporabnih informacij na podlagi le-teh.
Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbirati najboljše poslovne odločitve. Pred specializacijo v svet analitike, je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za velike blagovne znamke na mednarodnih trgih.