samo za člane dms

Neodvisna orodja za marketinško analitiko

Spoznajte neodvisna orodja za marketinško analitiko, ki so oblikovana z enim osnovnim ciljem – omogočiti razumevanje obnašanja uporabnikov in pridobivanje informacij, ki niso odvisne od tehnoloških velikanov in na podlagi katerih se lažje odločamo o naših naslednjih korakih, strateško načrtujemo marketinška prizadevanja in razporejamo marketinške budgete.

Več o tem nam je razkril Anže Hribar, direktor oddelka za analitiko v podjetju iPROM.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Podatki, podatkovna analitika

Sogovorniki

Anže Hribar

Trajanje

55 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Pomen podatkov v sodobnem digitalnem svetu in njihovo vrednost.

Neodvisna orodja za marketinško analitiko, ki niso pod nadzorom velikih tehnoloških podjetij.
Kako vam lahko neodvisna orodja ponudijo več nadzora nad vašimi podatki?
Privacy-first pristop k snovanju strategije zajema podatkov, ki zagotavlja skladnost z zakonodajo ter gradi zaupanje uporabnikov.

Anže Hribar

O PREDAVATELJU
Anže Hribar je direktor oddelka za analitiko v iPROMu. Navdušujejo ga razvoj podatkovnih strategij, platforme za obdelavo velikih količin podatkov in odkrivanje vzorcev ter uporabnih informacij na podlagi le-teh.

Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbirati najboljše poslovne odločitve. Pred specializacijo v svet analitike, je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za velike blagovne znamke na mednarodnih trgih.