samo za člane dms

Novi poklici v marketingu in kompetence

Kultura je za iskanje talentov to, kar je produkt za marketing
Format

Mesečno srečanje

Tema

Znamka delodajalca

Gostje

Sandra Kecman
Nataša Mithans
Jasna Suhadolc
Simona Špilak

Trajanje

90 minut

Kaj se boste naučili?

Prisluhnite nekaterim praktičnim nasvetom, ki vam lahko pomagajo pri iskanju talentov oziroma pri iskanju nove službe.

Nataša Mithans

Mladi danes iščejo delodajalca, ki bo dobro videti v njihovem življenjepisu.

Jasna Suhadolc

Talente morate imeti nenehno nekje v vašem “lijaku”, ne samo takrat, ko se pojavi potreba po novih kadrih

Sandra Kecman

Marketingaš prihodnosti je oseba, ki ima znanje o poslu, pozna trende, obvlada številke in jo ženejo podatki ter ima znanja iz celotnega digitalnega spektra

Simona Špilak

Podjetja se ne odločijo za strokovno in osebnostno najprimernejšega kandidata, če ne začutijo prave motivacije

Sogovornice

Nataša Mithans

VAREO

Mag. Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus pa je bila podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. 

Sandra Kecman

BISNODE

Sandra Kecman je Digital Marketing Manager v podjetju Bisnode Southern Market, ki je vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike v Evropi. Vodila je različne mednarodne digitalne projekte, v podjetje Binsode uvedla agile in je trenutno odgovorna za digitalno prisotnost Bisnode v štirih državah: Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini ter Srbiji. Poleg tega Sandra digitalni marketing poučuje tudi na Fakulteti za podjetništvo Gea College, je podpredsednica upravnega odbora AmChamYoung Leaders in sodeluje pri izvedbi DMS Vedoželjnika. Velika zagovornica enakosti v managementu in mentorskih odnosov.

Simona Špilak 

BOC INSTITUTE
Simona Špilak je lastnica in ustanoviteljica podjetja BOC INSTITUTE, z več kot 15 let mednarodnih izkušenj s področja marketinga in prodaje, na visokih strokovnih in vodstvenih pozicijah v mednarodnem okolju. Strastno sodeluje pri ustvarjanju konkretnih kadrovskih zgodb, ki vodijo k spremembam v organizacijah, zato je pred dvema letoma ustanovila podjetje Business and Organisational Consulting Institute. Deluje na področju iskanja vodstvenih kadrov in je certificirani poslovni coach z licenco Erickson Coaching International®. Za programe razvoja posameznika, organizacij in vodstvenih kompetenc je licencirana uporabnica orodja za individualno in timsko merjenje učinkovitosti na delovnem mestu Saville Assessment® ter licencirani coach in uporabnica orodja za osebnostno profiliranje Process Communication Model® (PCM profiliranje).

Jasna Suhadolc

ACTUADO
Jasna Suhadolc je direktorica agencije Actuado z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Sodeluje z mednarodnimi naročniki, ki jih izobražuje, jim svetuje in predava. Njena agencija, ki je edini HubSpot Platinum Solutions Partner v regiji, z inbound marketingom pomaga naročnikom pridobiti in negovati kakovostne leade. Kot edini Drift Certified Agency Partner v regiji vzpostavljajo pogovorni marketing (chatbote) za B2B in B2C podjetja. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena predavateljica na konferencah in članica strokovnih žirij pri nagradah Effie in Gold Quill. Je tudi članica upravnega odbora Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.