samo za člane dms
Od lokalnega start-upa do globalne in trajnostne B2B znamke
Na dogodku B2B središča smo gostili Jako Ažmana, soustanovitelja in direktorja marketinga podjetja Lushna. Z nami je delil, kako so zgradili prepoznavno in uspešno B2B blagovno znamko na področju trajnostnega turizma.
V pogovoru je spregovoril o grajenju mednarodne blagovne znamke, izstopajoči komunikaciji, strateškem pozicioniranju, ter prehodu iz start-upa v globalnega ponudnika.
Navdihujoč vpogled v pogum, vizijo in natančnost, ki vodijo k presežkom v B2B svetu.
Pogovor vodi Maruša Grah, vodja B2B središča.
Pogovor vodi Maruša Grah, vodja B2B središča.
Format
B2B središče
Tema
B2B marketing
Sogovorniki
Jaka Ažman
Trajanje
81 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Jaka Ažman
O PREDAVATELJU
Jaka Ažman je soustanovitelj in CMO podjetja Lushna, kjer vodi celostno identiteto znamke, B2B strategijo in operativno izvedbo. Lushna je danes prisotna po večjem delu Evrope in ZDA ter velja za eno najbolj inovativnih glamping znamk na področju trajnostnega turizma.
Pred tem je nabiral izkušnje v kreativnih agencijah, raziskovalnih podjetjih in telekomunikacijah, soustanovil pa je tudi dva startupa. Njegovo najljubše in najmočnejše področje je vodenje podjetij skozi fazo rasti – iz malega v večje – s pomočjo jasnega pozicioniranja, premišljenega vrednotenja in komunikacije, ki izstopa. Verjame, da je v svetu povprečja ključno ustvarjati presežke s pogumom, jasno vizijo in dosledno izvedbo.