samo za člane dms

Od lokalnega start-upa do globalne in trajnostne B2B znamke

Na dogodku B2B središča smo gostili Jako Ažmana, soustanovitelja in direktorja marketinga podjetja Lushna. Z nami je delil, kako so zgradili prepoznavno in uspešno B2B blagovno znamko na področju trajnostnega turizma.

V pogovoru je spregovoril o grajenju mednarodne blagovne znamke, izstopajoči komunikaciji, strateškem pozicioniranju, ter prehodu iz start-upa v globalnega ponudnika.

Navdihujoč vpogled v pogum, vizijo in natančnost, ki vodijo k presežkom v B2B svetu.

Pogovor vodi Maruša Grah, vodja B2B središča.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

B2B središče

Tema

B2B marketing

Sogovorniki

Jaka Ažman

Trajanje

81 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kako inovativni pristopi omogočajo repozicioniranje destinacij in dvig njihove vrednosti.

Kako premišljeno načrtovani objekti poenostavijo izvedbo in povečajo učinkovitost na terenu.
Kako ključni sta pravočasno zaznavanje trendov in moč vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki.
Zakaj je pogumno pozicioniranje ključno za uspeh v globalni konkurenci.

Jaka Ažman

O PREDAVATELJU
Jaka Ažman je soustanovitelj in CMO podjetja Lushna, kjer vodi celostno identiteto znamke, B2B strategijo in operativno izvedbo. Lushna je danes prisotna po večjem delu Evrope in ZDA ter velja za eno najbolj inovativnih glamping znamk na področju trajnostnega turizma.

Pred tem je nabiral izkušnje v kreativnih agencijah, raziskovalnih podjetjih in telekomunikacijah, soustanovil pa je tudi dva startupa. Njegovo najljubše in najmočnejše področje je vodenje podjetij skozi fazo rasti – iz malega v večje – s pomočjo jasnega pozicioniranja, premišljenega vrednotenja in komunikacije, ki izstopa. Verjame, da je v svetu povprečja ključno ustvarjati presežke s pogumom, jasno vizijo in dosledno izvedbo.