samo za člane dms

Napredna analiza z Google Looker Studiem

Zakaj so standardna poročila v Google Analytics 4 pogosto premalo za potrebe sodobnih marketinških ekip? Kako lahko s pametno vizualizacijo podatkov hitro pridemo do vpogledov, ki resnično štejejo?

Google Looker Studio odpira vrata v svet personaliziranih, razumljivih in akcijsko usmerjenih poročil. Na DMS Taktiku smo skupaj z Andražem Štalcem, direktorjem in soustanoviteljem podjetja Red Orbit, raziskali, kako to orodje uporabiti za boljše odločanje v marketingu – od osnovnih principov do konkretnih primerov dashboardov, ki jih uporabljajo sodobne marketinške ekipe.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Analitika

Sogovorniki

Andraž Štalec

Trajanje

30 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Google Looker Studio nam omogoča vizuani storytelling podatkov, povezovanje različnih virov, interaktivna poročila, itd. 

Vsakemu insightu, ki ga dobimo s tem orodjem, mora slediti akcija (kaj bomo s temi podatki naredili naprej.)
Bistvo Google Looker Studio reportov je v tem, da nam omogočajo razumevanje konteksta in jasnost. 

V marketingu imamo veliko količino podatkov. Vse kar mi potrebujemo je orodje, ki nam da kontekst podatkov, iz katerega lahko potegnemo nekaj smiselnega.

Andraž Štalec

O PREDAVATELJU
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.