samo za člane dms
Napredna analiza z Google Looker Studiem
Zakaj so standardna poročila v Google Analytics 4 pogosto premalo za potrebe sodobnih marketinških ekip? Kako lahko s pametno vizualizacijo podatkov hitro pridemo do vpogledov, ki resnično štejejo?
Google Looker Studio odpira vrata v svet personaliziranih, razumljivih in akcijsko usmerjenih poročil. Na DMS Taktiku smo skupaj z Andražem Štalcem, direktorjem in soustanoviteljem podjetja Red Orbit, raziskali, kako to orodje uporabiti za boljše odločanje v marketingu – od osnovnih principov do konkretnih primerov dashboardov, ki jih uporabljajo sodobne marketinške ekipe.
Google Looker Studio odpira vrata v svet personaliziranih, razumljivih in akcijsko usmerjenih poročil. Na DMS Taktiku smo skupaj z Andražem Štalcem, direktorjem in soustanoviteljem podjetja Red Orbit, raziskali, kako to orodje uporabiti za boljše odločanje v marketingu – od osnovnih principov do konkretnih primerov dashboardov, ki jih uporabljajo sodobne marketinške ekipe.
Format
DMS Taktik
Tema
Analitika
Sogovorniki
Andraž Štalec
Trajanje
30 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Andraž Štalec
O PREDAVATELJU
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.