samo za člane dms

NFT v praksi

Posvetili smo se novemu trendu - lastništvu digitalne lastnine. Raziskovali smo praktični vidik NFT-jev in zakaj je to trend, ki mora zanimati tudi marketing.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški pogovor

Tema

Tehnologije

Sogovorniki

Jožko Križan,
Mark Kalin,
Živa Deu

Trajanje

62 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

praktični vidik NFT-jev in zakaj je to trend, ki mora zanimati tudi marketing.

NFT-ji v prihodnje prinašajo veliko ogromno priložnosti za stike s kupci ter poslovne modele za monetizacijo.

Pri Argeti so se za izdajo NFT-jev odločili tudi zato, ker so želeli nagovoriti ciljno skupino, do katere sicer zelo težko pridejo.

NFT tehnologija bo digitalni svet povezala s fizičnim svetom in bo lahko predstavljala stično točko med blagovno znamko in modernim kupcem.

NFT-ji Planica bodo v prihodnjih letih povezani tudi s posebnimi doživetji. Za organizatorje pa postajajo nova sponzorska platforma.

Predavatelji

Jožko Križan 
Član organizacijskega komiteja Planica
Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.
Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. 
Mark Kalin
Ustanovitelj in direktor metaverse/blockchain projekta Fit&Beat
Mark Kalin je direktor za poslovni razvoj v skupini Kolektor, poslovni vertikali Digital, ki skrbi za transformacijo in digitalizacijo Skupine Kolektor. Ima bogate izkušnje z digitalizacijo in vpeljevanjem novih poslovnih modelov.
Mark je bil tudi direktor v Švedskem skladu 1337Works AB, vodja inovacij in razvoja v družbi BTC d. d., ki se je transformirala v inovativno, pametno mesto ter prvo Bitcoin mesto na svetu, vodja poslovnega razvoja pri Geneplanetu, ki ga je Financial Times leta 2019 uvrstil med 1000 najhitreje rastočih podjetij v Evropi, in je tudi ustanovitelj in direktor metaverse/blockchain projekta Fit&Beat. Mark je bil vključen tudi v razne blockchain projekte kot so Eligma in Origintrail.
Živa Deu
Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa
Živa Deu je v digitalni marketing vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.
Živa je v lanskem letu pridobila tudi naziv digitalne strokovnjakinje na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu in prejela WEBSI naziv »digitalka leta«.