samo za člane dms

Pogovor z Rokom Stritarjem

Življenje ne traja neomejeno dolgo. Zato je potrebno ločiti stvari, ki nas osrečujejo in tiste, ki nas ne. Bolj, ko smo učinkoviti pri vsemu kar počnemo, več časa ostane za tisto kar imamo radi in kjer smo zares koristni.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Kompetence

Predavatelj

Rok Stritar

Trajanje

55 minut

Pogovor razkriva ...

Kako od začetne podjetniške ideje do širjenja trgovin na tuj trg in kako od pregorelosti do enega sestanka na teden in tedna dopusta na mesec.

Zakaj je delati za slabega šefa bolj tvegano kot podjetniška pot?

Ta namreč predstavlja lažno varnost, saj se zaposleni zavedajo, da imajo nekoga, ki sprejema (napačne) odločitve.

S kakšnimi izzivi se sooča lastnik Kibube?

"Ključ je napovedovanje povpraševanja in dovolj hitra reakcija, če gredo stvari narobe. Preveč ali premalo zaloge se v naši panogi zelo težko rešuje preko noči."

Kako je nastala trgovina Kibuba in s čim se diferencira od ostalih trgovin?

Diferenciacijo so poleg ponudbe gradili na dveh stebrih; prijaznosti do uporabnikov in sistemu zvestobe.

Kako pametno upravljati s časom?

Poleg uporabe računalniških rešitev, tam, kjer je mogoče, je Rok Stritar velik zagovornik vitkega pristopa

Rok Stritar

Ustanovitelj in direktor spletne trgovine, Kibuba
O PREDAVATELJU
Rok Stritar se s podjetništvom ukvarja iz vseh zornih kotov. Kot podjetnik (ustanovitelj in aktiven član uprave podjetja Kibuba d. o. o.), kot podjetniški mentor (mentor številnim podjetjem v različnih fazah razvoja), kot predavatelj (12 let dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in številna izobraževanja v podjetniškem ekosistemu) in kot svetovalec večjim poslovnim sistemom (na področju vitkega poslovanja, dizajnerskih pristopov in vodstvenih sistemov).