samo za člane dms

Športno-marketinška debata s Franjem Bobincem

Izkušen manager, ki danes zaseda funkcijo podpredsednika in generalnega direktorja za globalni marketing v podjetju Hisense International.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Športno središče

Tema

Športni marketing

Predavatelj

Franjo Bobinac,
Hisense International

Trajanje

60 minut

Skozi pogovor boste izvedeli ...

V naši družbi smo gostili vrhunskega managerja z bogatimi izkušnjami iz posla in športa.

Moč blagovne znamke

Naklonjenost uporabnika lahko razvijemo skozi njegova čustva, ki se fantastično prenašajo preko športa na blagovno znamko.

Spremembe v poslovnem svetu

Nakupne navade se spreminjajo, ne glede na situacijo pa moramo uporabniku ponuditi tiste vsebine, ki so zanj zanimive in relevantne.

Vložki tujih podjetij v slovenski šport

Ne gre za to, ali so lastniki podjetja domačini ali tujci. Sponzorstvo je investicija, ki gradi blagovno znamko in zato ga moramo znati ovrednotiti ter izmeriti. 

Visoke ambicije

Zgodbe podjetja Hisense o sodelovanju z največjimi svetovnimi zvezdniki.

Franjo Bobinac

Podpredsednik in generalni direktor za globalni marketing, Hisense International
O PREDAVATELJu
Franjo Bobinac je podpredsednik Hisense International in generalni direktor za globalni marketing. G. Bobinac ima široke mednarodne izkušnje na različnih poslovnih področjih ter poglobljeno teoretično in praktično znanje. V svoji karieri je več kot 15 let opravljal funkcijo predsednika in glavnega izvršnega direktorja v Skupini Gorenje, pred tem pa je bil član uprave za prodajo in trženje. Bil je tudi generalni direktor poslovne enote Gorenja v Franciji. Trenutno med drugim opravlja funkcijo predsednika Rokometne zveze Slovenije in je član izvršnega odbora Olimpijskega komiteja Slovenije. Je tudi član upravnega odbora Združenja Manager, član izvršnega odbora evropske Trilateralne komisije in častni konzul kneževine Monako.