Športno-marketinška debata s Franjem Bobincem
Izkušen manager, ki danes zaseda funkcijo podpredsednika in generalnega direktorja za globalni marketing v podjetju Hisense International.
Format
Športno središče
Tema
Športni marketing
Predavatelj
Franjo Bobinac,
Hisense International
Trajanje
60 minut
Skozi pogovor boste izvedeli ...
V naši družbi smo gostili vrhunskega managerja z bogatimi izkušnjami iz posla in športa.
Moč blagovne znamke
Naklonjenost uporabnika lahko razvijemo skozi njegova čustva, ki se fantastično prenašajo preko športa na blagovno znamko.
Spremembe v poslovnem svetu
Nakupne navade se spreminjajo, ne glede na situacijo pa moramo
uporabniku ponuditi tiste vsebine, ki so zanj zanimive in relevantne.
Vložki tujih podjetij v slovenski šport
Ne gre za to, ali so lastniki podjetja domačini ali tujci. Sponzorstvo je investicija, ki gradi blagovno znamko in zato ga moramo znati ovrednotiti ter izmeriti.
Visoke ambicije
Zgodbe podjetja Hisense o sodelovanju z največjimi svetovnimi zvezdniki.
Franjo Bobinac
Podpredsednik in generalni direktor za globalni marketing, Hisense International
O PREDAVATELJu
Franjo Bobinac je podpredsednik Hisense International in generalni direktor za globalni marketing. G. Bobinac ima široke mednarodne izkušnje na različnih poslovnih področjih ter poglobljeno teoretično in praktično znanje. V svoji karieri je več kot 15 let opravljal funkcijo predsednika in glavnega izvršnega direktorja v Skupini Gorenje, pred tem pa je bil član uprave za prodajo in trženje. Bil je tudi generalni direktor poslovne enote Gorenja v Franciji. Trenutno med drugim opravlja funkcijo predsednika Rokometne zveze Slovenije in je član izvršnega odbora Olimpijskega komiteja Slovenije. Je tudi član upravnega odbora Združenja Manager, član izvršnega odbora evropske Trilateralne komisije in častni konzul kneževine Monako.