samo za člane dms

Pogovor s Petrom Časom

Najboljša podjetja vodijo direktorji, ki jih žene marketinška miselnost
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Vodenje

Sogovornik

Peter Čas, Steklarna Hrastnik

Trajanje

30 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Zanimivo karierno pot, skozi katero je Peter Čas ustvaril nekaj čudovitih zgodb o uspehu.

Kako tekmovati v segmentu luksuza?

Če vstopiš v podjetje Louis Vuitton in poveš, da želiš delati njihove stekleničke, se obrneš pri vratarju.

Vloga marketinga

Ambasadorstvo vrednot, storitev in izdelkov, ki jih podjetje ponuja na trgu.

Način vodenja

Direktor mora biti prvi zgled ostalim.

Vrednote v poslovnem svetu

Spoštovati moramo kupca, sodelavca in konkurenta. To je osnova.

Peter Čas

Generalni direktor
Steklarna Hrastnik
O SOGOVORNIKU
Mag. Peter Čas je po diplomi in magisteriju na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani svoje znanje izpopolnjeval in dopolnjeval na različnih programih na IEDC – Poslovni šoli Bled. Svojo poklicno pot je začel v Gorenju, kjer je vodil različne oddelke.
Med septembrom 2016 in marcem 2017 je opravljal funkcijo generalnega direktorja SIJ Acroni d. o. o. Vodenje Steklarne Hrastnik je prevzel avgusta 2017. Pod njegovim vodstvom je steklarna z namenom utrditve svoje pozicije v nišnem segmentu največje kakovosti še povečala vlaganje v izobraževanje zaposlenih, strateško in pospešeno začela izvajati prehod v digitalizacijo, robotizacijo in avtomatizacijo proizvodnih procesov, uvedla aktivnosti in procese za doseganje operativne odličnosti in razširila lastno prodajno mrežo na ključnih tržiščih, in sicer v Franciji, Veliki Britaniji in ZDA.