samo za ćlane dms

Pogovor s Špelo Lokovšek

Spoznajte, kako izboljšati zbiranje in upravljanje z relevantnimi kontakti, s katerimi lahko dosežemo boljše rezultate.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Kompetence

Gostja

Špela Lokovšek,
Proximity Paris

Trajanje

60 minut

Kaj se boste naučili?

Trdo delo in odnos, ki ga uspeš zgraditi z naročnikom in temelji na zaupanju, sta ključna za napredovanje v karieri

Kako pridobiti zaupanje naročnika (in sodelavcev)?

Uporabnik bo 85 % raziskave naredil na spletu, preden bo sploh stopil v stik z vami oziroma vašim podjetjem.

Razlika med domačimi in mednarodnimi znamkami po besedah Špele Lokovšek

Kako izstopati iz povprečja?

8 nasvetov  za vse, ki si želijo mednarodno kariero:

Kaj se je spremenilo v zadnjem letu dni?

Digital v B2B okolju

Kako je covid-19 pretresel svet, ki je doslej temeljil na osebnih stikih?

Špela Lokovšek

Chief Operations Officer
Proximity Paris
O PREDAVATELJICI
Špela Lokovšek od leta 2014 deluje v Franciji, sprva kot Strategic Deployment Director v podjetju CLM BBDO, Paris. Septembra 2020 je nastopila pozicijo Chief Operations Officer v agenciji Proximity Paris, katere največji naročnik je podjetje Peugeot. Pri svojem delu se ukvarja s procesi znotraj agencijske verige, s sodelovanjem z drugimi agencijami ...