samo za ćlane dms
Pogovor s Špelo Lokovšek
Spoznajte, kako izboljšati zbiranje in upravljanje z relevantnimi kontakti, s katerimi lahko dosežemo boljše rezultate.
Format
Marketinški zajtrk
Tema
Kompetence
Gostja
Špela Lokovšek,
Proximity Paris
Trajanje
60 minut
Kaj se boste naučili?
Trdo delo in odnos, ki ga uspeš zgraditi z naročnikom in temelji na zaupanju, sta ključna za napredovanje v karieri
Kako pridobiti zaupanje naročnika (in sodelavcev)?
Uporabnik bo 85 % raziskave naredil na spletu, preden bo sploh stopil v stik z vami oziroma vašim podjetjem.
Razlika med domačimi in mednarodnimi znamkami po besedah Špele Lokovšek
Kako izstopati iz povprečja?
8 nasvetov za vse, ki si želijo mednarodno kariero:
Kaj se je spremenilo v zadnjem letu dni?
Digital v B2B okolju
Kako je covid-19 pretresel svet, ki je doslej temeljil na osebnih stikih?
Špela Lokovšek
Chief Operations Officer
Proximity Paris
Proximity Paris
O PREDAVATELJICI
Špela Lokovšek od leta 2014 deluje v Franciji, sprva kot Strategic Deployment Director v podjetju CLM BBDO, Paris. Septembra 2020 je nastopila pozicijo Chief Operations Officer v agenciji Proximity Paris, katere največji naročnik je podjetje Peugeot. Pri svojem delu se ukvarja s procesi znotraj agencijske verige, s sodelovanjem z drugimi agencijami ...