samo za ćlane dms

Pogovor s Špelo Lokovšek

Spoznajte, kako izboljšati zbiranje in upravljanje z relevantnimi kontakti, s katerimi lahko dosežemo boljše rezultate.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Kompetence

Gostja

Špela Lokovšek,
Proximity Paris

Trajanje

60 minut

Kaj se boste naučili?

Trdo delo in odnos, ki ga uspeš zgraditi z naročnikom in temelji na zaupanju, sta ključna za napredovanje v karieri

Kako pridobiti zaupanje naročnika (in sodelavcev)?

Uporabnik bo 85 % raziskave naredil na spletu, preden bo sploh stopil v stik z vami oziroma vašim podjetjem.

Razlika med domačimi in mednarodnimi znamkami po besedah Špele Lokovšek

Kako izstopati iz povprečja?

8 nasvetov  za vse, ki si želijo mednarodno kariero:

Kaj se je spremenilo v zadnjem letu dni?

Digital v B2B okolju

Kako je covid-19 pretresel svet, ki je doslej temeljil na osebnih stikih?

Špela Lokovšek

Chief Operations Officer
Proximity Paris
O PREDAVATELJICI
Špela Lokovšek od leta 2014 deluje v Franciji, sprva kot Strategic Deployment Director v podjetju CLM BBDO, Paris. Septembra 2020 je nastopila pozicijo Chief Operations Officer v agenciji Proximity Paris, katere največji naročnik je podjetje Peugeot. Pri svojem delu se ukvarja s procesi znotraj agencijske verige, s sodelovanjem z drugimi agencijami ...

Piškotke uporabljamo, da vam zagotovimo optimalno izkušnjo in ustrezno komunikacijo. Preberite več ali sprejmite posamezne piškotke.

Nujno

Potrebni piškotki (First Party Cookies) se včasih imenujejo "nujno potrebni", saj brez njih ne moremo zagotoviti funkcionalnosti, ki jo potrebujete za uporabo te spletne strani. Bistveni piškotki na primer pomagajo zapomniti vaše nastavitve, ko se pomikate po spletni šoli.

Delujoč

Med vašo interakcijo s tem spletnim mestom se piškotki uporabljajo za shranjevanje podatkov, ki ste jih vnesli, ali vaših odločitev (na primer vašega uporabniškega imena ali nastavitev za prilagajanje vašega računa). Te nastavitve se zapomnijo z uporabo trajnih piškotkov in ko jih boste naslednjič uporabili na spletnem mestu, vam jih ne bo treba znova nastaviti.

Analitika

Ti piškotki sledijo informacijam o obiskih tega spletnega mesta, tako da lahko izboljšamo in poročamo o svoji uspešnosti. Na primer: analizirajte vedenje uporabnikov, da zagotovite dodatno funkcionalnost ali izboljšate vsebino tečaja. Ti piškotki zbirajo informacije o tem, kako obiskovalci uporabljajo spletno mesto, s katerega spletnega mesta ali strani so prišli, o številu obiskov in o tem, kako dolgo uporabnik ostane na spletnem mestu.

Marketing

Ti piškotki se uporabljajo za dostavo oglaševalskih materialov, ki so pomembni za vas in vaše interese. Uporabljajo se tudi za omejevanje števila ogledov oglasa in pomoč pri merjenju učinkovitosti kampanj. Običajno jih postavljajo oglaševalske mreže, s katerimi sodelujemo z našim dovoljenjem. Zapomnijo si, da ste obiskali spletno mesto in te informacije delijo z drugimi organizacijami, kot so oglaševalci.