samo za ćlane dms

Pogovor s Špelo Lokovšek

Spoznajte, kako izboljšati zbiranje in upravljanje z relevantnimi kontakti, s katerimi lahko dosežemo boljše rezultate.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Kompetence

Gostja

Špela Lokovšek,
Proximity Paris

Trajanje

60 minut

Kaj se boste naučili?

Trdo delo in odnos, ki ga uspeš zgraditi z naročnikom in temelji na zaupanju, sta ključna za napredovanje v karieri

Kako pridobiti zaupanje naročnika (in sodelavcev)?

Uporabnik bo 85 % raziskave naredil na spletu, preden bo sploh stopil v stik z vami oziroma vašim podjetjem.

Razlika med domačimi in mednarodnimi znamkami po besedah Špele Lokovšek

Kako izstopati iz povprečja?

8 nasvetov  za vse, ki si želijo mednarodno kariero:

Kaj se je spremenilo v zadnjem letu dni?

Digital v B2B okolju

Kako je covid-19 pretresel svet, ki je doslej temeljil na osebnih stikih?

Špela Lokovšek

Chief Operations Officer
Proximity Paris
O PREDAVATELJICI
Špela Lokovšek od leta 2014 deluje v Franciji, sprva kot Strategic Deployment Director v podjetju CLM BBDO, Paris. Septembra 2020 je nastopila pozicijo Chief Operations Officer v agenciji Proximity Paris, katere največji naročnik je podjetje Peugeot. Pri svojem delu se ukvarja s procesi znotraj agencijske verige, s sodelovanjem z drugimi agencijami ...