samo za člane dms - pro in neomejeni
Pogovor z Andražem Zorkom
Čas po koroni: Izbruh navdušenja ali recesija?
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Tržno raziskovanje
Sogovornik
Andraž Zorko,
Valicon
Trajanje
50 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Prihodnost lahko najbolj natančno napovedo tisti, ki najbolj podrobno spremljajo sedanjost.
Dolgoročne posledice covid-19
Prave posledice tega časa bodo vidne šele čez nekaj let.
Družbena in politična negotovost
Epidemija je pokazala pravi obraz ljudi, tisto najboljše in najslabše v nas.
Nova normalnost
Čeprav smo tehnološko neprimerno bolje opremljeni kot v preteklosti, smo bili na to situacijo povsem nepripravljeni.
Poslovno okolje
Ljudje imamo na bančnih računih več denarja kot kadarkoli prej.
Andraž Zorko
Soustanovitelj in partner
Valicon
Valicon
O Sogovorniku
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.