samo za člane dms - pro in neomejeni

Pogovor z Andražem Zorkom

Čas po koroni: Izbruh navdušenja ali recesija?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Tržno raziskovanje

Sogovornik

Andraž Zorko,
Valicon

Trajanje

50 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Prihodnost lahko najbolj natančno napovedo tisti, ki najbolj podrobno spremljajo sedanjost.

Dolgoročne posledice covid-19

Prave posledice tega časa bodo vidne šele čez nekaj let. 

Družbena in politična negotovost

Epidemija je pokazala pravi obraz ljudi, tisto najboljše in najslabše v nas.

Nova normalnost

Čeprav smo tehnološko neprimerno bolje opremljeni kot v preteklosti, smo bili na to situacijo povsem nepripravljeni.

Poslovno okolje

Ljudje imamo na bančnih računih več denarja kot kadarkoli prej.

Andraž Zorko

Soustanovitelj in partner
Valicon

O Sogovorniku
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.