samo za člane dms - PRO in neomejeni

Pogovor z Danom Podjedom

Postati moramo boljši ljudje, ne boljši uporabniki
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Poslovno okolje, trendi

Sogovornik

Dan Podjed

Trajanje

65 minut

Teme pogovora

Pogovor o tem, kako na nas vplivajo podobe na družbenih omrežjih, kaj bodo največji izzivi človeštva v naslednjih letih in kako jih bo pomagal reševati tudi marketing. 

Življenje pred zasloni

Zasloni so postali naša okna v svet, skozi katera opazujemo resničnost.

Preobremenjenost z materialnimi dobrinami

Človek izgublja občutek, kaj zares potrebuje iz dneva v dan.

Družbena omrežja

Tehnologije nam omogočajo, da je naša podoba na družbenih omrežjih vsako leto lepša, dejanska resničnost pa nas udari vsak večer pred ogledalom.

Marketing v novi dobi človeštva

Marketing naj pomaga pri tem, da postajamo boljši ljudje in ne boljši uporabniki.

Dan Podjed

Raziskovalec
ZRC SAZU
O SOGOVORNIKU
Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje Znanstvenoraziskovalnega centra SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter docent na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi. Med pandemijo Covid-19 je nastala njegova zadnja knjiga »Antropologija med štirimi stenami«. V njej predstavi dialog med opazovalcem v karanteni, ki se je v osami prelevil v razkazovalca, in družbo, ki je po spletu spremljala njegove zapise in komentirala čudne navade: od razkuževanja nakupljene hrane in tuširanja steklenic do zalezovanja ptic, ki so se naselile na opustelem igrišču.