samo za člane dms - PRO in neomejeni
Pogovor z Danom Podjedom
Postati moramo boljši ljudje, ne boljši uporabniki
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Poslovno okolje, trendi
Sogovornik
Dan Podjed
Trajanje
65 minut
Teme pogovora
Pogovor o tem, kako na nas vplivajo podobe na družbenih omrežjih, kaj bodo največji izzivi človeštva v naslednjih letih in kako jih bo pomagal reševati tudi marketing.
Življenje pred zasloni
Zasloni so postali naša okna v svet, skozi katera opazujemo resničnost.
Preobremenjenost z materialnimi dobrinami
Človek izgublja občutek, kaj zares potrebuje iz dneva v dan.
Družbena omrežja
Tehnologije nam omogočajo, da je naša podoba na družbenih omrežjih vsako leto lepša, dejanska resničnost pa nas udari vsak večer pred ogledalom.
Marketing v novi dobi človeštva
Marketing naj pomaga pri tem, da postajamo boljši ljudje in ne boljši uporabniki.
Dan Podjed
Raziskovalec
ZRC SAZU
ZRC SAZU
O SOGOVORNIKU
Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje Znanstvenoraziskovalnega centra SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter docent na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi. Med pandemijo Covid-19 je nastala njegova zadnja knjiga »Antropologija med štirimi stenami«. V njej predstavi dialog med opazovalcem v karanteni, ki se je v osami prelevil v razkazovalca, in družbo, ki je po spletu spremljala njegove zapise in komentirala čudne navade: od razkuževanja nakupljene hrane in tuširanja steklenic do zalezovanja ptic, ki so se naselile na opustelem igrišču.