samo za člane dms

Pogovor z Marinom Furlanom

V Sloveniji ni veliko podjetij, ki se lahko pohvalijo z naborom strank, kot so Microsoft, Facebook, Oracle in Ferrari
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Vodenje

Sogovornik

Marino Furlan

Trajanje

55 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Čeprav podjetje Intra lighting deluje na B2B trgih, lahko skozi pogovor z ustanoviteljem in predsednikom družbe Marinom Furlanom hitro ugotovimo, da podjetje živi marketinško filozofijo in z njo dosega zavidljive rezultate.

Začetek zgodbe v domači dnevni sobi

Izdelava svetlobnih skulptur kot darila za poroke in rojstne dneve.

Razumevanje kupca in njegovih potreb

Zakaj sveti, kako sveti in kje sveti.

Priprave na prihodnost

Uspehov ni brez vrhunskih strokovnjakov na vseh funkcijah v podjetju.

Stopite izven okvirjev

Ena izmed največjih pasti vodij je zasičenost.

Marino Furlan

Ustanovitelj in predsednik
Intra Lighting
O SOGOVORNIKU
V podjetju Intra lighting, kjer več kot 300 zaposlenih skrbi za razvoj, izdelavo in prodajo svetilk, ki osvetljujejo prostore po vsem svetu, so se odločili za inovativnost v pravem pomenu besede – če izdelek ne vsebuje vsaj ene inovacije, ne gre v proizvodnjo. Ko sta zakonca Marjeta in Marino Furlan leta 1989 ustanovila podjetje, si zagotovo nista predstavljala take prihodnosti. Brez vsakega znanja o svetilih sta začela sestavljati prve luči iz kupljenih delov kar v dnevni sobi v domačem Mirnu. Med vikendom sta sestavljala, med tednom prodajala. Danes je podjetje Intra lighting zakoncev Furlan priljubljena zgodba o uspehu. Nenazadnje sta zakonca Furlan posel iz dnevne sobe razširila v več kot 40 držav sveta.