samo za člane dms - pro in neomejeni

Pogovor z Urošem Cvetkom

Izkušnja uporabnika je tista, ki nam prinaša pomembno konkurenčno prednost
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Poslovno okolje, trendi

Sogovornik

Uroš Cvetko

Trajanje

55 minut

Teme pogovora

Uroš Cvetko je eden izmed najbolj iskrivih, vizionarskih in zanimivih predavateljev na DMS-jevih izobraževanjih. Kako zmagati v svetu sprememb?

Upravljanje izkušnje strank

Vsi zaposleni v podjetju vplivajo na izkušnjo stranke.

Big data

S pomočjo podatkov moramo znati narediti tisto, kar nas bo naredilo drugačne od drugih.

Kontekstualni marketing

Danes je dostava sporočila do uporabnika velik izziv.

Kompetence in znanja prihodnosti

Nemogoče je vse kompetence združiti v eni osebi.

Uroš Cvetko

Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank
Zavarovalnica Triglav d.d.
O SOGOVORNIKU
Uroš Cvetko je Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank na Zavarovalnici Triglav. Odgovoren je za zagotavljanje transparentnosti in optimizacijo poslovanja z analizo vseh podatkov, ki jih ima podjetje na razpolago. Preden se je pridružil Zavarovalnici Triglav leta 2016 je podobno funkcijo opravljal na Mercatorju, kjer je poleg BI-ja skrbel tudi za lojalnostni program Pika. Njegove pretekle izkušnje vključujejo še vodenje svetovalno-raziskovalne družbe Valicon, delo pri svetovalnem podjetju McKinsey ter delo v gumarskem podjetju Goodyear. Uroš se aktivno vključuje v lokalno marketinško okolje – dva mandata je bil podpredsednik Društva za marketing Slovenije (DMS), redno sodeluje pri Slovenski marketinški konferenci (SMK) ter pogosto predava o marketingu in potencialu podatkov za uspešen marketing na lokalnih in regionalnih dogodkih.