samo za člane dms - pro in neomejeni
Pogovor z Urošem Cvetkom
Izkušnja uporabnika je tista, ki nam prinaša pomembno konkurenčno prednost
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Poslovno okolje, trendi
Sogovornik
Uroš Cvetko
Trajanje
55 minut
Teme pogovora
Uroš Cvetko je eden izmed najbolj iskrivih, vizionarskih in zanimivih predavateljev na DMS-jevih izobraževanjih. Kako zmagati v svetu sprememb?
Upravljanje izkušnje strank
Vsi zaposleni v podjetju vplivajo na izkušnjo stranke.
Big data
S pomočjo podatkov moramo znati narediti tisto, kar nas bo naredilo drugačne od drugih.
Kontekstualni marketing
Danes je dostava sporočila do uporabnika velik izziv.
Kompetence in znanja prihodnosti
Nemogoče je vse kompetence združiti v eni osebi.
Uroš Cvetko
Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank
Zavarovalnica Triglav d.d.
Zavarovalnica Triglav d.d.
O SOGOVORNIKU
Uroš Cvetko je Direktor za poslovno inteligenco, CRM in upravljanje izkušnje strank na Zavarovalnici Triglav. Odgovoren je za zagotavljanje transparentnosti in optimizacijo poslovanja z analizo vseh podatkov, ki jih ima podjetje na razpolago. Preden se je pridružil Zavarovalnici Triglav leta 2016 je podobno funkcijo opravljal na Mercatorju, kjer je poleg BI-ja skrbel tudi za lojalnostni program Pika. Njegove pretekle izkušnje vključujejo še vodenje svetovalno-raziskovalne družbe Valicon, delo pri svetovalnem podjetju McKinsey ter delo v gumarskem podjetju Goodyear. Uroš se aktivno vključuje v lokalno marketinško okolje – dva mandata je bil podpredsednik Društva za marketing Slovenije (DMS), redno sodeluje pri Slovenski marketinški konferenci (SMK) ter pogosto predava o marketingu in potencialu podatkov za uspešen marketing na lokalnih in regionalnih dogodkih.