samo za člane dms

Pogovor z Vesno Marđonović

Ambiciozna, vztrajna, izkušena. Vesna Marđonović je v svoji marketinški karieri preizkusila že vse. V zanimivi karierni zgodbi nam je zaupala številne detajle z njene poslovne poti ter delila nasvete o tem, kaj vse je pomembno pri razmisleku o mednarodni karieri.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Vodenje

Sogovornica

Vesna Marđonović

Trajanje

65 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Uspešno zgodbo in nasvete o tem, kako zgraditi mednarodno kariero

Začetki

Predsednica jugoslovanskega dela mednarodne organizacije študentov ekonomije.

Ambicije

Lakota po uspehih in dokazovanju.

Pomembnost marketinga

Direktorji v multinacionalkah imajo vedno izkušnje v marketingu.

Prava šola je tujina

V Sloveniji smo odrasli v lagodnem življenju, otrokom se ni bilo potrebno boriti za stvari. V Vzhodni Evropi poznajo ta boj.

Vesna Marđonović

Media Director CEE Consumer Healthcare, GlaxoSmithKline
O PREDAVATELJICI
Vesna Marđonović se je po petih letih življenja in dela na Poljskem, vrnila v Slovenijo. Vesna je iz Varšave vodila medijske aktivnosti podjetja GlaxoSmithKline za področje 30 držav Vzhodne in Centralne Evrope. Kot član uprave za področje Vzhodne in Centralne Evrope je bila Vesna tudi soodgovorna za vzpostavljanje kulture raznolikosti in vključevanja (Diversity and inclusion), mentorirala sodelavce ter vodila globalni proces medijskega izobraževanja znotraj za medijske ekipe in ostale deležnike, marketing, finance, procurment in management. To delo je opravljala od leta 2010, prva leta iz Ljubljane, v marketing in management pa je vpeta od leta 1994, ko je kot Country Manager vodila podjetje in s tem lansiranje blagovne znamke žvečilnih gumijev Stimorol na področju Slovenije in bivše Jugoslavije. Od takrat naprej je marketing njena strast.