samo za člane dms

Pogovor z Viktorijo Radojević Mavrič

Tudi ko si prvi po tržnem deležu, se moraš obnašati, kot da si drugi, nam je razkrila Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja pri Skupini Mercator. Podjetja, ki mu tudi po šestih letih, uspeva ohranjati tržni delež.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški zajtrk

Tema

Kompetence

Predavatelj

Viktorija Radojević Mavrič

Trajanje

54 minut

Pogovor razkriva ...

Vodja marketinškega tima ne zna vsega, zato mora biti sposoben iz svojih sodelavcev izvleči najboljše.

Kaj znamka z dolgo tradicijo in največjim tržnim deležem potrebuje za uspeh?

Kako v Mercatorju privabljajo mlade družine?

Kakšna bo trgovina prihodnosti?

Novosti, ki jih lahko pričakujemo v M Soseski.

Viktorija Radojević Mavrič

Izvršna direktorica marketinga in razvoja, Skupina Mercator
O PREDAVATELJU
Viktorija Radojević Mavrič se je trgovski družbi Mercator pridružila leta 2014. Njena prva pozicija je bila izvršna direktorica marketinga v Mercator Srbija, od leta 2017 pa je izvršna direktorica marketinga in razvoja za celotno skupino Mercator. Pred tem je bila direktorica sektorja za marketing v trgovski družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize.

Je diplomantka beograjske Fakultete za organizacijske vede, študij MBA pa je opravila na IEDC, mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Viktorija trdno verjame v strateško funkcijo marketinga.