samo za člane dms

Pogovor s prejemniki nagrade marketinška odličnost

Sedi, 5. Kako do odlične ocene v marketinškem spričevalu?
Format

Mesečno srečanje

Tema

Strategije

Sogovorniki

Darko Dujič
Tjaša Kolenc Filipčič
Marko Lukić

Trajanje

90 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

V čem se marketinško odlična podjetja razlikujejo od ostalih? Kaj je njihova skrivnost uspeha? Kaj se lahko od njih naučimo?

Darko Dujič (Ceneje)

Skrajšanje časa nalaganja strani za desetinko sekunde v svetu spletne prodaje pomeni 1 % povečanje prodaje

Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav)

Transformacija organizacijske kulturese ne more zgoditi samo v oddelku marketinga, zato učimo tudi zaposlene iz drugih oddelkov, kako lahko izboljšamo izkušnjo naših strank

Marko Lukić (Lumar IG)

Odlikuje nas inovativen dizajn energetsko varčnih hiš, a če tega ne znaš komunicirati, potem se lahko preseliš na pogorišče zgodovine, pa tega nihče ne bo vedel.

Sogovorniki

Darko Dujič
Direktor družbe Ceneje.si
Darko Dujič je direktor Ceneje.si. Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu, kjer je bil do nastopa trenutne funkcije je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC. V preteklosti je deloval kot direktor marketinga in razvoja v Pivovarni Union, direktor GfK Slovenija, izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercator. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.
Tjaša Kolenc Filipčič
Direktorica službe za marketing, Zavarovalnica Triglav
Tjaša Kolenc Filipčič je direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Magistra ekonomske znanosti je članica sveta zavoda IAB Slovenija, upravnega odbora sekcije mladih managerjev Združenja Manager ter upravnega odbora oglaševalcev pri Oglaševalski zbornici Slovenije.
Že leta je Tjaša vključena v programe mentorstva mlajšim perspektivnim posameznikom, ki šele vstopajo v poslovni svet. Njena strast so tudi potovanja, kuhanje in hoja v hribe.
Marko Lukić
Direktor podjetja Lumar IG
Marko Lukić je direktor podjetja Lumar IG d.o.o., vodilnega slovenskega proizvajalca skoraj nič-energijskih montažnih objektov. Ima več kot dvajset let izkušenj z delom v enem najhitreje rastočih slovenskih podjetij in velja za enega glavnih promotorjev ter razvijalcev kakovostne in energetsko učinkovite gradnje v Sloveniji. Svoje poslovne izkušnje kot gost predavatelj in aktiven udeleženec prenaša na predavanjih in okroglih mizah doma in v tujini, sodeluje pa tudi na kongresih in konferencah s področja montažne gradnje. Od leta 2014 je član upravnega odbora Združenja manager Slovenije.