samo za člane dms

Kako čustva iz športa prenašati na znamke?

Dobre prakse - kako, kdaj, v kakšnih razmerah uporabiti aktivnosti športnega marketinga za doseganje svojih marketinških in prodajnih ciljev.
Format

Mesečno srečanje

Tema

Športni marketing

Predavatelj

Jožko Križan
Smučarska zveza Slovenije

Predavatelj 

Leon Šikovec
Sberbank

Predavatelj 

Peter Curk
Petrol

Predavateljica

Valentina E. Džuban
Petrol

Predavatelj

Tomaž Ambrožič
Sport Media Focus

Predavatelj

Urban Kramberger
Pivovarna Laško Union

Trajanje

90 minut

Kaj se boste naučili?

Kako, kdaj in v kakšnih razmerah uporabiti aktivnosti športnega marketinga za doseganje svojih marketinških in prodajnih ciljev?

Jožko Križan

Izzivi na področju povezovanja podjetij in športa.

Leon Šikovec

Sodelovanje, partnerstvo, transparenti dogovori so temelji športno-sponzorskih sodelovanj.

Peter Curk

Povezovanje športa in posla skozi vse segmente delovanja podjetja.

Valentina E. Džuban

Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost športno-sponzorskih projektov.

Tomaž Ambrožič

Odnosi med sponzorjem in sponzorirancem.

Urban Kramberger

Športno-sponzorski projekti blagovne znamke Pivovarna Laško.

Sogovorniki

Jožko Križan

Zunanji sodelavec za marketing, Smučarska zveza Slovenije

Jožko Križan velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in v novem obdobju njegove kariere na Mednarodni smučarski zvezi. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.

Peter Curk

Direktor marketinga,
Petrol

Peter Curk je pred prihodom v podjetje kar 15 let pridobival izkušnje v marketingu. V podjetju Si.mobil je prehodil pot od vodje CRM do direktorja marketinga, nazadnje pa kot svetovalec uprave vodil nastajanje Si.mobilove poslovne strategije. V tem času je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta. Peter rad sodeluje tudi s start-up podjetji – v podjetju GoOpti nadgradil marketinško funkcijo in pomagal pri širitvi na italijanski trg.  

Leon Šikovec

Vodja PR, marketinga in medijev, Sberbank
Leon Šikovec je marketinški strokovnjak z večletnimi izkušnjami na različnih področjih marketinga. Svojo kariero je začel kot načrtovalec medijskih projektov v agenciji Media Publikum, kariero je nadaljeval v agenciji Publicis. Podjetju Sberbank se je pridružil leta 2003 in že več kot 15 let uspešno vodi marketinški oddelek banke, skrbi za blagovno znamko, strategijo in prodajne aktivnosti.

Tomaž Ambrožič

Direktor,
Sport Media Focus
Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu.