samo za člane dms

Power BI za spremljanje marketinških metrik

Poglobite svoje znanje na področju obdelave podatkov
Format

DMS Taktik

Tema

Podatki in analitika

Predavatelj

Aljoša Željeznov,
B2 d.o.o.

Trajanje

60 minut

Kaj se boste naučili?

Uporaba podatkov je ena izmed osnov doseganja dobrih rezultatov marketinških kampanj

Kako shranjevati podatke ...

... da bodo podatki nenehno osveženi. 

Pomembnost podatke ...

... za nenehen vpogled v dogajanje v poslovnem okolju.

Brez urejenih podatkov ...

... se ne moremo pravočasno odzvati na spremembe. 

Vizualizacija podatkov ...

... kaže vsem enako sliko v istem trenutku.

Aljoša Željeznov

Samostojni poslovni analitik in predavatelj
 B2 d.o.o.
O PREDAVATELJU
Aljoša Željeznov je samostojni poslovni analitik in predavatelj v podjetju B2 d.o.o. Kot poslovni informatik in svetovalec razpolaga z odličnim razumevanjem poslovnih potreb strank. Na tečajih BI akademije deli svoje izkušnje in dobre prakse iz urejanja in obdelave podatkov, poslovnega odločanja in vizualiziranja informacij s Power BI. Pogosto se loteva reševanja konkretnih primerov neposredno pri strankah, kjer jim pomaga vzpostaviti informacijski ekosistem za avtomatizirano pobiranje in obdelovanje podatkov. Je mojster Power BI-ja, Power Query-ja in Excela s certifikatom MCSA BI reporting in MOS Master (Microsoft Office Specialist).