samo za člane dms
Prezentaciji:
Kako se spreminjajo uporabniki in njihovo nakupno vedenje?
Na februarskem članskem meetupu smo govorili o spreminjajočem se vedenju uporabnikov v času, ko si negotove razmere sledijo druga za drugo. Kako naj predvidevamo vedenje potrošnikov, kako temu prilagoditi naše izdelke, ponudbo, komunikacijo … kako naj se pri teh spremembah vedenja uporabnikov odzove marketing.
Spoznali smo posebnosti vedenja generacije Z. V drugem delu srečanja smo ugotavljali, kakšno je trenutno nakupno vedenje uporabnikov v Sloveniji, kje se odzivamo podobno kot ob zadnji finančni krizi pred 10 leti, kje se vedemo drugače … Kaj smo se o vedenju in prilagajanju ponudbe naučili pred 10 leti in smo do danes morda že pozabili.
Format
Prezentacije
Tema
Trženjsko raziskovanje
Avtorji
Matjaž Robinšak, Pija Milana Štrakl, Vita Virant
Dolžina