samo za člane dms

Prezentacija:
Učinkovite marketinške strategije

Tandem Mojca Avšič (Petrol) in Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) sta nam na izobraževanju Marketing TOPX, ki smo ga posvetili marketinškim strategijam, predstavili, kaj je marketinška strategija v najboljšem pomenu na primerih dveh uspešnih podjetij, kjer marketing zavzema strateško funkcijo v podjetju. Konkretno, na primerih iz prakse sta predstavili, kaj so predispozicije za dobro marketinško strategijo, kako je vpeta v poslovno strategijo, kje začeti, na kaj biti pozoren in kako jo prilagajati ob spreminjajočih se tržnih okoliščinah.

Več o strategijah si lahko preberete v prezentacijah.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami. Za hitrejši dostop si tečaje filtrirajte po filtru - Najnovejše ali v iskalnik vpišite naslov tečaja.
Format

Prezentacije

Tema

Strategije

Avtorji

Mojca Pesendorfer, Mojca Avšič

Dolžina

29-30 strani