samo za člane dms

Praktični nasveti za Meta in Google oglaševanje

V digitalnem marketingu se spremembe odvijajo zelo hitro. To še posebej velja za oglaševalske platforme, kot sta Meta in Google, kjer je opazen premik k avtomatizaciji procesov ter večji vlogi strojnega učenja in AI. 

Več o trendih na področju oglaševanja, novostih in nasvetih za Meta in Google oglaševanje, nam je na DMS Taktiku zaupal Aljoša Todorovič (Madwise).
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Sogovorniki

Aljoša Todorovič

Trajanje

68 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Trende na oglaševalskih platformah v letu 2023.

Novosti in osnovni napotki za uspešne kampanje
Katere dimenzije se uporabljajo za različne usmeritve.
Spremembe na Searchu in nasveti za Performance Max.

Aljoša Todorovič

O PREDAVATELJU
Aljoša Todorovič je vodja performance marketing oddelka na digitalni agenciji Madwise. Ima dolgoletne izkušnje na B2C in B2B področju s fokusom na digitalni analitiki in spletnem oglaševanju, marketinški avtomatizaciji, optimizaciji uporabniške izkušnje in konverzij. Vodi tudi praktične delavnice po programu DMI na OpenIT, kjer predaja praktično znanje številnim vodstvenim in marketinškim kadrom v slovenskih podjetjih