samo za člane dms
Praktični nasveti za Meta in Google oglaševanje
V digitalnem marketingu se spremembe odvijajo zelo hitro. To še posebej velja za oglaševalske platforme, kot sta Meta in Google, kjer je opazen premik k avtomatizaciji procesov ter večji vlogi strojnega učenja in AI.
Več o trendih na področju oglaševanja, novostih in nasvetih za Meta in Google oglaševanje, nam je na DMS Taktiku zaupal Aljoša Todorovič (Madwise).
Več o trendih na področju oglaševanja, novostih in nasvetih za Meta in Google oglaševanje, nam je na DMS Taktiku zaupal Aljoša Todorovič (Madwise).
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Sogovorniki
Aljoša Todorovič
Trajanje
68 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Aljoša Todorovič
O PREDAVATELJU
Aljoša Todorovič je vodja performance marketing oddelka na digitalni agenciji Madwise. Ima dolgoletne izkušnje na B2C in B2B področju s fokusom na digitalni analitiki in spletnem oglaševanju, marketinški avtomatizaciji, optimizaciji uporabniške izkušnje in konverzij. Vodi tudi praktične delavnice po programu DMI na OpenIT, kjer predaja praktično znanje številnim vodstvenim in marketinškim kadrom v slovenskih podjetjih