samo za člane dms

Premagovanje marketinške rutine

Na trgu zmagujejo tisti, ki so inovativni, drugačni, tisti, ki spremljajo trende in ki svojim uporabnikom zagotavljajo najboljšo izkušnjo
Format

Mesečno srečanje

Tema

Povezovanje in komunikacija

Gostje

Matjaž Robinšak
Mojca Bricelj
Eva Šterk

Trajanje

75 minut

Spoznali boste ...

S premagovanjem marketinške rutine spreminjate vedenje uporabnikov

Matjaž Robinšak (Valicon)

Tudi v ciljni skupini od 65 do 75 let je uporaba interneta že pred leti presegla polovico

Eva Šterk (Pristop)

Najboljša podjetja znajo nagovarjati svoja občinstva in zaznavajo spremembe v vrednotah uporabnikov

Mojca Bricelj (Danfoss Trata)

Marketing tudi v B2B-ju že dolgo ni več le podpora prodaji

Gostje

Matjaž Robinšak
Valicon
Matjaž Robinšak, direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Matjaž je specialist za področje storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. Že med študijem družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede je aktivno sodeloval pri projektu Centra za metodologijo in informatiko RIS (raba interneta v Sloveniji). Družbi Valicon (takrat še CATI) se je pridružil leta 2002. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je sledil tako na trge bivše Jugoslavije kot tudi na trge vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.  
Mojca Bricelj
DANFOSS TRATA
Mojca Bricelj deluje v podjetju Danfoss, segmentu Heating, kjer se ukvarjajo z izdelki za ogrevanje, od radiatorskih termostatov, do toplotnih postaj za daljinsko ogrevanje. Kot višji vodja v digitalnih komunikacijah, ki je del mednarodnega/globalnega oddelka Digital Business, skrbi predvsem za postavljanje komunikacijskih strategij in za razvoj marketinških orodij ter kampanj s poudarkom na digitalnih orodjih. Posveča se tudi vsebinski strategiji za različne digitalne kanale, pripravlja kampanje za promocijo novih izdelkov in pomagam pri načrtovanju uporabniške izkušnje za določena orodja. Njen fokus znotraj B2B marketinga so tehnični kupci in ciljne skupine, ki so del projektne prodaje, največ projektanti, investitorji, sistemski integratorji in tehnični direktorji.

Eva Šterk
PRISTOP

Eva Šterk se je s septembrom 2018 pridružila Pristopu kot direktorica strateškega razvoja. S svojimi dosedanjimi izkušnjami in celostnim pogledom skrbi za dolgoročne strategije naročnikov in učinkovite tržno-komunikacijske rešitve. Pred tem je v ekipi strateškega načrtovanja Publicis Slovenija delovala deset let, kjer je skupaj s sodelavci soustvarjala vodilne slovenske in regionalne blagovne znamke (Zavarovalnica Sava, Sberbank, Hofer, Krka, Lek, Renault). V času Evinega vodenja oddelka, je Agencija Publicis One pridobila naziv »Najbolj učinkovite agencije« na Effie Awards Slovenija. Eva je tudi članica drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2018.