samo za člane dms
Prikazno oglaševanje od A do Ž
Usvoji znanje display oglaševanja. S pomočjo primerov, aktualnih trendov in izzivov pri merjenju do bolj uspešnih kampanj.
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Miloš Suša
iPROM
Trajanje
60 minut
Na Taktiku izveste ...
kako se lotiti prikaznega oglaševanja in kako ga bolj učinkovito meriti.
Prikazno oglaševanje
Kaj je prikazno oglaševanje, v kakšnih oblikah in kje se pojavlja.
Kazalniki uspešnosti
Kateri so kazalniki uspešnosti prikaznega oglaševanja in kaj nam povedo.
Merjenje učinkovitosti
Kako učinkovito meriti učinke prikaznega oglaševanja in kakšni so izzivi pri tem.
Trendi razvoja
Kateri so trendi razvoja prikaznega oglaševanja in kaj bo pomembno v bližnji prihodnosti.
Miloš Suša
Vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM
O PREDAVATELJU
Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike ter vodi in usmerja ekipo digitalnih entuziastov. Pri delu se drži mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje potencialnih kupcev in v teh čevljih prehoditi vsaj kilometer«.
V enajstih letih je v iPROMu skrbel za blagovne znamke, kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje in ga prenaša na naročnike, kot mentor v iPROMu pa svoje dragocene izkušnje z velikim entuziazmom predaja na mlajše zaposlene.
V enajstih letih je v iPROMu skrbel za blagovne znamke, kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje in ga prenaša na naročnike, kot mentor v iPROMu pa svoje dragocene izkušnje z velikim entuziazmom predaja na mlajše zaposlene.