samo za člane dms
Priložnosti športnega marketinga v obdobju po Covidu-19
Zmagale bodo tiste športne organizacije, ki imajo profesionalne marketinške ekipe.
Format
Športno središče
Tema
Športni marketing
Sogovornik
Tomaž Ambrožič
Sport Media Focus
Sogovornik
Enzo Smrekar
Atlantic Grupa
Trajanje
45 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Kakšna je prihodnost športa kot posla in zakaj so slovenske organizacije in klubi (žal) v precej slabšem položaju kot tuja konkurenca?
Čakanje na vrnitev v športne arene
Šport je skozi čas vedno znal najti rešitve.
Sponzor in sponzoriranec skupaj gradita zaupanje in spoštovanje
Za to so potrebne jasno definirano vrednote organizacije, ki so usklajene z vrednotami sponzorja.
Marketinška podhranjenost športnih subjektov
Študent, ki skrbi za PR in komunikacijo ni kompetenten sogovornik dobro organiziranih blagovnih znamk.
Vzpon e-športa
Kdo bo imel korist od tega?
Sogovornika
Enzo Smrekar
Atlantic Grupa
Enzo Smrekar, MBA, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.
Tomaž Ambrožič
SPORT MEDIA FOCUS
Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.