samo za člane dms

Priložnosti v športu

‍Sponzorstvo v športu je uspešnejše, če sponzorji sami pristopijo do športnikov ali športnih organizacij
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Športno središče

Tema

Športni marketing

Gostji

Tanja Šinigoj Vidmar in
Neli Sulič,
Fructal

Gost

Tomaž Ambrožič,
Sport Media Focus

Gost

Gašper Pavli,
Sport Media Focus

Trajanje

90 minut

Pogovor razkriva ...

Po svetu sponzorji pogosto pristopajo do športnikov, v Sloveniji pa se to zgodi redkeje

Neizkoriščen potenical kolesarstva

Kolesarska zveza Slovenije (KZS) opaža, da kolesarstvo nima veliko sponzorjev.

Športno sponzorstvo v očeh uporabnika

Projekti, ki spodbujajo zdrav način življenja so visoko na lestvici pomembnosti uporabnikov športa.

Potrebna je večja angažiranost

Velikokrat uporabniki uživajo v določeni aktivnosti, a sploh ne vedo, da jo je omogočil sponzor.

Priložnost za skupno rast

S pogumom, dobrim načrtom in kančkom sreče se da narediti velike stvari.

Sogovorniki

dr. Gašper Pavli

Kreativni direktor, Sport Media Focus
Nekdanji teniški igralec je svojo športno pot in izobraževanje združil s selitvijo v London leta 2004, kjer je na London Metropolitan University končal študij BA Športni management in za tem podiplomski študij MA Marketing. Strast do tenisa, športnega managementa in marketinga je združil v sodelovanju s teniškim igralcem Blažem Kavčičem, s katerim je kot manager in agent sodeloval med 2010 in 2019. Po vrnitvi v Slovenijo je pot nadaljeval v agenciji SportMediaFocus, kjer je načrtoval sponzorske strategije, ustvarjal sponzorske zgodbe in upravljal z akcijami znamk prisotnih v športu, v zadnjem obdobju tudi kot kreativni direktor, režiser filmov in oglasov ter pisec tekstov. Kot član ožjega organizacijskega odbora je sodeloval pri največjih športnih dogodkih v Sloveniji kot so EuroBasket2013, UEFA Euro Futsal 2018, Eurovolley 2019. Leta 2015 je na Fakulteti za družbene vede zaključil doktorski študij, smer Tržno komuniciranje - Humanistika in družboslovje, z doktorsko disertacijo Marketinški koncept v športnem sponzorstvu. Je tudi asistent na Fakulteti za šport in občasni predavatelj na Ekonomski fakulteti.

Tomaž Ambrožič

Direktor, Sport Media Focus
Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.

Tanja Vidmar Šinigoj

Vodja marketinga, Fructal d.o.o.
Mag. Tanja Vidmar Šinigoj  je svojo izobrazbo zaključila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, po nekaj letih prakse, pa je svojo izobraževalno pot nadaljevala na podiplomskem študiju.Svoje teoretično znanje je nadgradila, saj je v svoji poklicni karieri vodila številne projekte v marketingu. V Fructalu, vodilnem slovenskem proizvajalcu sokov, žitnih rezin in otroške hrane, je zaposlena 16 let, od tega 12 let v dinamičnem okolju marketinga in sicer najprej kot brand manager, nato pa kot odgovorna, učinkovita in ciljno orientirana vodja marketinga. Pri svojem delu se dnevno srečuje s postavljanjem vizije, strategije in dolgoročnih ciljev blagovnih znamk, ter z vodenjem in koordiniranjem projektov na ključnih blagovnih znamkah Fructala, ki so vodilne v Sloveniji, nekatere pa tudi v regiji.Zna se izražati in kreirati privlačne kampanje, ki dosežejo želene cilje. Kot zunanji strokovnjak svoje znanje občasno deli s študenti marketinga. Verjame v premišljene inovacije, podprte z optimizmom znotraj ekipe in s celovito tržno-komunikacijsko kampanjo.

Neli Sulič

Vodja blagovne znamke, Frutabela
Neli Sulič je diplomirala na fakulteti za Management v Kopru. V času študija se je dodatno izpopolnjevala na Portugalskem. Po študiju se je zaposlila na Fructalu v sektorju za marketing, kot vodja blagovne znamke in delala na več odmevnih promocijskih kampanjah za proizvode. Že osem let z veliko entuziazma in prizadevnostjo ter poglobljenim delom na področju vsebinskega marketinga vodi različne blagovne znamke predvsem pa Frutabelo. Kot državna mladinska prvakinja v gimnastiki je lahko pri mnogih marketinških akcijah uporabila številne športne izkušnje in jih združila s poslovnimi, kar se je še najbolj izrazilo pri sodelovanju s Kolesarsko zvezo Slovenije, s katero so ustvarili navdihujočo zgodbo sponzorskega sodelovanja, ki presega tradicionalne okvire finančne podpore. Skupaj nagovarjajo potrošnike tudi k aktivnemu življenjskemu slogu. Sponzorska platforma Frutabela Lab je bila leta 2015 nagrajena s Sporto Awards, kot najboljša sponzorska aktivacija v regiji, pri njej pa je bila Neli vitalni operativni člen projekta.