samo za člane dms
Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja
Želite bolje razumeti svoje kupce in jih natančneje doseči z vašimi oglasnimi sporočili? Potem je ključno, da razumete razlike med prvoosebnimi podatki ter podatki drugih in tretjih oseb.
Prvoosebni podatki so na splošno bolj zanesljivi kot drugi, opredelimo jih kot informacije, ki so zbrane z izrecno privolitvijo neposredno od uporabnika.
Prvoosebni podatki so na splošno bolj zanesljivi kot drugi, opredelimo jih kot informacije, ki so zbrane z izrecno privolitvijo neposredno od uporabnika.
Z uporabo prvoosebnih podatkov lahko oglaševalci v realnem času ustvarite oglaševalske akcije, ki so prilagojene zanimanjem in potrebam vašega ciljnega občinstva, kar vodi do višjih stopenj konverzije.
Kako to storiti, smo izvedeli na marčevskem DMS Taktiku. Z nami sta bila Miha Rejc in Tomaž Tomšič (iPROM).
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Sogovorniki
Miha Rejc, Tomaž Tomšič
Trajanje
57 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Miha Rejc
O PREDAVATELJU
Miha Rejc je vodja oddelka celostnih digitalnih strategij v družbi iPROM. Kot strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega trženja deluje kot svetovalec za umeščanje inovativnih orodij za digitalno komuniciranje v marketinške strategije podjetij.
Tomaž Tomšič
O PREDAVATELJU
Tomaž Tomšič je v družbi iPROM odgovoren za visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v katerem že več kot dve desetletji razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. Pri razvoju podjetja in visokotehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje sodeluje že od leta 2001. Njegove že razvite rešitve so iPROM AdServer, iPROM Cloud, centralizirani sistemi poročanja uspešnosti oglasov, mobilno prikazovanje oglasov in druga ključna spletna oglaševalska orodja. Posveča se tudi raziskovanju analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov.