samo za člane dms

Razbijamo mite o TikToku - Vse, kar ste slišali, (morda) ne drži!

Je TikTok res le za najstnike? Ali morajo znamke slediti vsakemu trendu? Na tokratnem DMS Taktiku smo izvedeli, kako je lahko vaša znamka uspešna na način, ki ohranja avtentičnost in prinaša rezultate. Delavnico sta vodila strokovnjaka iz agencije, ki pod eno streho združuje kreativnost in znanje medijskega zakupa, kar omogoča edinstven pogled na izzive in priložnosti platforme. Z nami sta bila: Nastja Horvat Ižanc (OMG d.o.o.) in Jan Omahen, (Luna \TBWA).
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Družbena omrežja

Sogovorniki

Nastja Horvat Ižanc, Jan Omahen

Trajanje

57 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

TikTok ne zahteva nove identitete, ampak nove načine pripovedovanja zgodb.

Trendi na TikToku so samo orodje. Uporabite jih, kadar podpirajo vaša sporočila.
Vsebina, ki gradi odnose, je močnejša od tiste, ki le zbira oglede.
Ljudje ne sovražijo znamk, sovražijo dolgočasne oglase. Bodite zanimivi.

Nastja Horvat Ižanc

O PREDAVATELJU
Nastja Horvat Ižanc je digitalna direktorica v agenciji OMG d.o.o. z večletnimi izkušnjami s področja celostnega marketinga. Specializirana je za razvoj strategij, spletno upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih pristopov ter oblikovanje prepoznavnih kampanj v lokalnem in mednarodnem okolju. S kombinacijo analitičnega načrtovanja in kreativnih rešitev vedno stremi k doseganju odličnih rezultatov v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.

Jan Omahen

    
Jan Omahen je digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, kjer že desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v človeški naravi, internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.