samo za člane dms
Razbijamo mite o TikToku - Vse, kar ste slišali, (morda) ne drži!
Je TikTok res le za najstnike? Ali morajo znamke slediti vsakemu trendu? Na tokratnem DMS Taktiku smo izvedeli, kako je lahko vaša znamka uspešna na način, ki ohranja avtentičnost in prinaša rezultate. Delavnico sta vodila strokovnjaka iz agencije, ki pod eno streho združuje kreativnost in znanje medijskega zakupa, kar omogoča edinstven pogled na izzive in priložnosti platforme. Z nami sta bila: Nastja Horvat Ižanc (OMG d.o.o.) in Jan Omahen, (Luna \TBWA).
Format
DMS Taktik
Tema
Družbena omrežja
Sogovorniki
Nastja Horvat Ižanc, Jan Omahen
Trajanje
57 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Nastja Horvat Ižanc
O PREDAVATELJU
Nastja Horvat Ižanc je digitalna direktorica v agenciji OMG d.o.o. z večletnimi izkušnjami s področja celostnega marketinga. Specializirana je za razvoj strategij, spletno upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih pristopov ter oblikovanje prepoznavnih kampanj v lokalnem in mednarodnem okolju. S kombinacijo analitičnega načrtovanja in kreativnih rešitev vedno stremi k doseganju odličnih rezultatov v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.
Jan Omahen
Jan Omahen je digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, kjer že desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v človeški naravi, internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.