samo za člane dms - pro in neomejeni

Si znamo zastaviti prava vprašanja?

Samo prava vprašanja vodijo v prave odgovore
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Strategije

Sogovornica

Špela Žorž,
SHIFT

Sogovornik

Lovro Gruden,
Vision Partners

Trajanje

45 minut

Katera so prava vprašanja ... 

... in kakšni so odgovori nanje?

Je naš produkt oziroma storitev še relevantna za naše uporabnike?

Osrednji kazalnik relevantnosti je prodaja.

Komunikacija ne bo rešila vsega

Ljudje smo v osebnih stiskah in spremembah v svetu okoli nas bolj nagnjeni k temu, da zamenjamo znamko.

Zakaj ne bi iskali nekaj novega?

Izstopajte v poplavi enakih vsebin.

Nove navade uporabnikov

Če izdelka oziroma storitve ne bomo prilagodili temu, kar bo v novi realnosti potreboval naš uporabnik, bomo težko preživeli.

Špela Žorž

SHIFT
O SOGOVORNIKU
Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA, Grey Ljubljana, SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Od leta 2012 je bila bila direktorica agencije Grey Ljubljana, ki je v času njenega vodenja dosegla opazno rast, močno okrepila svoj kreativni izraz ter postala ena najvidnejših agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru. Danes je direktorica agencije SHIFT.

Lovro Gruden

Vision Partners
O SOGOVORNIKU
Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo in trgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev.