samo za člane dms

Skrivnosti dobrega načrtovanja in izvedbe webinarjev

Kako uspešno načrtovati in izpeljati webinarje, ki bodo privabili zanimanje ciljne publike?
Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Predavateljica

Jasna Suhadolc,
Actuado

Trajanje

65 minut

Na webinarju izveste ...

Celotna pot od zamisli o webinarju do njegove izvedbe

Zakaj se udeležiti webinarja?

Za ogled oziroma poslušanje vsebine ne potrebujete menjati lokacije.

Zakaj organizirati webinar?

Video prinaša največji učinek glede na vložena sredstva.

Kako se lotimo načrtovanja webinarja?

Od zamisli do izvajanja traja od tri do šest tednov.

Promocija webinarja

Najbolj učinkovito sredstvo promocije so elektronska sporočila.

Jasna Suhadolc

Ustanoviteljica in direktorica
Actuado
O PREDAVATELJICI
Jasna Suhadolc je direktorica agencije Actuado z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Sodeluje z mednarodnimi naročniki, ki jih izobražuje, jim svetuje in predava. Njena agencija, ki je edini HubSpot Platinum Solutions Partner v regiji, z inbound marketingom pomaga naročnikom pridobiti in negovati kakovostne leade. Kot edini Drift Certified Agency Partner v regiji vzpostavljajo pogovorni marketing (chatbote) za B2B in B2C podjetja. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena predavateljica na konferencah in članica strokovnih žirij pri nagradah Effie in Gold Quill. Je tudi članica upravnega odbora Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.