samo za člane dms
Skrivnosti dobrega načrtovanja in izvedbe webinarjev
Kako uspešno načrtovati in izpeljati webinarje, ki bodo privabili zanimanje ciljne publike?
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavateljica
Jasna Suhadolc,
Actuado
Trajanje
65 minut
Na webinarju izveste ...
Celotna pot od zamisli o webinarju do njegove izvedbe
Zakaj se udeležiti webinarja?
Za ogled oziroma poslušanje vsebine ne potrebujete menjati lokacije.
Zakaj organizirati webinar?
Video prinaša največji učinek glede na vložena sredstva.
Kako se lotimo načrtovanja webinarja?
Od zamisli do izvajanja traja od tri do šest tednov.
Promocija webinarja
Najbolj učinkovito sredstvo promocije so elektronska sporočila.
Jasna Suhadolc
Ustanoviteljica in direktorica
Actuado
Actuado
O PREDAVATELJICI
Jasna Suhadolc je direktorica agencije Actuado z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Sodeluje z mednarodnimi naročniki, ki jih izobražuje, jim svetuje in predava. Njena agencija, ki je edini HubSpot Platinum Solutions Partner v regiji, z inbound marketingom pomaga naročnikom pridobiti in negovati kakovostne leade. Kot edini Drift Certified Agency Partner v regiji vzpostavljajo pogovorni marketing (chatbote) za B2B in B2C podjetja. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena predavateljica na konferencah in članica strokovnih žirij pri nagradah Effie in Gold Quill. Je tudi članica upravnega odbora Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.