samo za člane dms

Športni dogodek naj bo doživetje, ne zgolj boj med športniki

Slovencem ni težko zapraviti celega premoženja, da bi slovenske športnike spremljali ob največjih uspehih. Ko so športniki nekoliko manj uspešni, pa zanimanje za spremljanje tekmovanj pade.

Kako zadržati navijače tudi ko uspehi športnikov niso v ospredju, kako to počnejo izven Slovenije, kako dosegajo visoke obiske tudi, ko se ekipe ne merijo za najvišja mesta. O tem smo se na članskem meetupu pogovarjali z Enzom Smrekarjem (Atlantic Grupa) in Tomažem Ambrožičem (Sport Media Focus). Pogovor je moderiral Tilen Trotovšek (Sport Media Focus).
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Članski meetup

Tema

Športni marketing

Sogovorniki

Enzo Smrekar,
Tomaž Ambrožič

Trajanje

75 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kje v slovenskem športu je potencial za ustvarjanje doživetij? 

Kako majhnost slovenskega trga vpliva na razvoj športa? 
Kako naj se ekipe, klubi, zveze lotijo ustvarjanja doživetij? 
Kako lahko primerjamo športnike in vplivneže?
Predavatelji

Enzo Smrekar

Glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo, Atlantic Grupa
Enzo Smrekar, MBA, glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.

Tomaž Ambrožič

Direktor Sport Media Focus
Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.