Slovenija – kolesarska velesila
Format
Športno središče
Tema
Športni marketing
Gosta
Pavel Marđonović
Trajanje
55 minut
Izvedeli boste ...
Ključni sponzorski elementi morajo biti usklajeni še pred podpisom pogodbe
Dogovori s sponzorji potekajo veliko bolj individualno, saj ne gre le za napise na dresih, logotipe, transparente, družbena omrežja, pač pa tudi za komunikacijske kampanje sponzorjev in aktivacije sponzorstev, ki so lahko zelo različne.
Spletni prenosi dirk nižjega kakovostnega razreda
Na KZS-ju so šli v korak s časom tudi na področju novih medijev, vseprisotni so na družbenih omrežjih, kjer poročajo s posameznih dirk, poleg tega pa so pridobili pravice za spletno predvajanje dirk nižjega kakovostnega razreda.
Podoba v novi preobleki
Popolne prenove so bili deležni reprezentančni dresi in pred kratkim so na KZS-ju predstavili novo podobo.
Kolesarska zveza skrbi za cestno, gorsko in rekreativno kolesarstvo
Na vseh področjih zveza skrbi za razvoj.
Pavel Marđonović
Predsednik Kolesarske zveze Slovenije
O PREDAVATELJU
Pavel Marđonović ima številne izkušnje na področju prodaje, trženja, poslovnega razvoja, vodenja in upravljanja podjetja. Svojo poslovno pot je začel v Leku kot vodja prodaje, danes je direktor podjetja Lafarge Cement. S svojim znanjem iz poslovnega okolja razume potrebe in želje sponzorjev, hkrati pa ve, kaj potrebuje slovensko kolesarstvo za še uspešnejši razvoj.