samo za člane dms
                
                
                
                
                Predstavitve:
Strategije digitalnega oglaševanja
                
                
                    
                Na majskem izobraževanju Marketing TOPX smo se 
posvetili digitalnemu oglaševanju. Poglobili smo se v njegov pomen, različne kanale in na oglaševanje na družbenih omrežjih. Spoznavali smo vlogo podatkov, ki predstavljajo gorivo za programatično oglaševanje ter razmišljali o optimalni razdelitvi denarja za digitalno oglaševanje.
                
                
                
            posvetili digitalnemu oglaševanju. Poglobili smo se v njegov pomen, različne kanale in na oglaševanje na družbenih omrežjih. Spoznavali smo vlogo podatkov, ki predstavljajo gorivo za programatično oglaševanje ter razmišljali o optimalni razdelitvi denarja za digitalno oglaševanje.
    Format
                        
                        
                        
                        
Prezentacije
    Tema
                        
                        
                        
                        
Digital
    Avtorji
                        
                        
                        
                        
Miloš Suša, Tomaž Tomšič, Uroš Svenšek, Matej Peternel
    Dolžina
                        
                        
                        
                        
