samo za člane dms - pro in neomejeni
                
                
                
                
                Strategije in taktike digitalnega oglaševanja
Nadgradite kompetence na področju digitala
                
                
                
            
    Format
                        
                        
                        
                        
Marketing TOPX
    Tema
                        
                        
                        
                        
Strategije
    Predavatelj
                        
                        
                        
                        
Črt Podlogar,
Sensilab
                    
    Trajanje
                        
                        
                        
                        
180 minut
Kaj se boste naučili?
    Skozi predavanje boste spoznali strateški pristop k celostnemu digitalnemu nastopu.
            Kaj je strategija ...
... in kaj ni strategija, ampak taktika?
                        Kompetence v digitalnem marketingu
Manager mora poznati vse. Hudič je v detajlih, še posebej v digitalnem marketingu. 
                        Najboljši učitelj so napake
 Vedno si pripravite tudi plan B. Ni garancije, da bo strategija zagotovo uspešna in če plan A pogori, bo trajalo ogromno časa, da boste vse skupaj vzpostavili na novo. 
                        Definiranje segmentov kupcev
Na žalost je še vedno preveč podjetij prepričanih, da so vsi uporabniki tudi potencialni kupci.
                        Črt Podlogar
Ecommerce Marketing Manager, Sensilab
                    
                
    O PREDAVATELJU
                    
                    
                    
                    Črt Podlogar v digitalni industriji deluje deset let. Kot vodja projektov je delal za velikega spletnega trgovca v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, kjer je skrbel za razvoj spletnih strani, nadgradnjo in optimizacijo stopenj konverzije v ekosistemu več kot stotih spletnih strani. Po nekaj letih, ki jih je posvetil razvoju spletnih strani in optimizaciji stopenj konverzije za povečanje spletne prodaje in prihodkov, je prešel na področje digitalnega oglaševanja. Zadnja leta se tako osredotoča na različne vidike marketinga učinkovitosti kot vodja projektov in digitalni strateg, pri čemer pomaga srednje velikim in velikim podjetjem doseči njihove prodajne rezultate.
                