samo za člane dms - pro in neomejeni

Strategije in taktike digitalnega oglaševanja

Nadgradite kompetence na področju digitala
Format

Marketing TOPX

Tema

Strategije

Predavatelj

Črt Podlogar,
Sensilab

Trajanje

180 minut

Kaj se boste naučili?

Skozi predavanje boste spoznali strateški pristop k celostnemu digitalnemu nastopu.

Kaj je strategija ...

... in kaj ni strategija, ampak taktika?

Kompetence v digitalnem marketingu

Manager mora poznati vse. Hudič je v detajlih, še posebej v digitalnem marketingu. 

Najboljši učitelj so napake

 Vedno si pripravite tudi plan B. Ni garancije, da bo strategija zagotovo uspešna in če plan A pogori, bo trajalo ogromno časa, da boste vse skupaj vzpostavili na novo. 

Definiranje segmentov kupcev

Na žalost je še vedno preveč podjetij prepričanih, da so vsi uporabniki tudi potencialni kupci.

Črt Podlogar

Ecommerce Marketing Manager, Sensilab
O PREDAVATELJU
Črt Podlogar v digitalni industriji deluje deset let. Kot vodja projektov je delal za velikega spletnega trgovca v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, kjer je skrbel za razvoj spletnih strani, nadgradnjo in optimizacijo stopenj konverzije v ekosistemu več kot stotih spletnih strani. Po nekaj letih, ki jih je posvetil razvoju spletnih strani in optimizaciji stopenj konverzije za povečanje spletne prodaje in prihodkov, je prešel na področje digitalnega oglaševanja. Zadnja leta se tako osredotoča na različne vidike marketinga učinkovitosti kot vodja projektov in digitalni strateg, pri čemer pomaga srednje velikim in velikim podjetjem doseči njihove prodajne rezultate.