samo za člane dms - pro in neomejeni
Strategije rasti
Spoznajte konkreten primer podjetja, ki je marketing dvignilo na strateški nivo znotraj podjetja
Format
Marketing TOPX
Tema
Strategije
Predavatelj
Petra Čadež
Atlantic Grupa
Predavatelj
Mojca Pesendorfer
Atlantic Grupa
Trajanje
70 minut
Kaj se boste naučili?
Odličen vpogled v marketinško delovanje uspešnega mednarodnega podjetja, ki se ne zaustavlja pri svoji rasti.
Kdaj je rast sploh smiselna?
Na kakšne načine lahko podjetje raste in kdaj je morda celo bolje, če se rast upočasni?
Vzvodi rasti
Kaj nas uči Ansoffova matrika strategij rasti?
Strategije rasti blagovne znamke Argeta
Spoznajte strategije, s katerimi Argeta podira lokalne meje in postaja mednarodna blagovna znamka.
Spoznavanje uporabnikov
Ključni element vsake marketinške strategije.
Petra Čadež
Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa
O PREDAVATELJICI
Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Mojca Pesendorfer
Vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
O PREDAVATELJICI
Mojca Pesendorfer je v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi odgovorna za strategijo znamke Argeta, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. V svoji karieri je pridobila bogate izkušnje na področjih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.