samo za člane dms - pro in neomejeni

Poslovne strategije in taktike

Strategija je temelj vseh dejavnosti in aktivnosti podjetja. Kako pa jo definiramo?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketing TOPX

Tema

Strategije

Predavatelj

dr. Mitja Pirc,
Kearney

Trajanje

180 minut

Predavanje razkriva ...

Poslovne strategije in taktike so jedro delovanja vseh podjetij in organizacij, vendar jim v marsikaterem podjetju posvečajo premalo pozornosti

Razlike med taktiko in strategijo

Kar je za upravljalca družbenih omrežij strategija, je lahko za direktorja marketinga taktika

Kdaj je strategija dobra?

Medaljo dobimo za rezultat, ne za dobro strategijo.

Mitja Pirc

Direktor, Kearney
O PREDAVATELJU
Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.