samo za člane dms - pro in neomejeni
Poslovne strategije in taktike
Strategija je temelj vseh dejavnosti in aktivnosti podjetja. Kako pa jo definiramo?
Format
Marketing TOPX
Tema
Strategije
Predavatelj
dr. Mitja Pirc,
Kearney
Trajanje
180 minut
Predavanje razkriva ...
Poslovne strategije in taktike so jedro delovanja vseh podjetij in organizacij, vendar jim v marsikaterem podjetju posvečajo premalo pozornosti
Razlike med taktiko in strategijo
Kar je za upravljalca družbenih omrežij strategija, je lahko za direktorja marketinga taktika
Kdaj je strategija dobra?
Medaljo dobimo za rezultat, ne za dobro strategijo.
Mitja Pirc
Direktor, Kearney
O PREDAVATELJU
Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.