samo za člane dms

Trajnost kot vodilo razvoja marketinga

Kot za vsako drugo stvar v poslovnem svetu, tudi za naslavljanje trajnosti potrebujemo sredstva, čas in znanje. 
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Trajnost

Predavatelj

Jaka Dobnik,
Deloitte

Trajanje

65 minut

Štirje marketinški P-ji skozi oči trajnosti

Praktičen model, kako lahko na trajnost pogledamo skozi oči štirih marketinških P-jev.

Cena

Podjetja ob postavitvi višje cene to vse pogosteje utemeljijo skozi naslavljanje skrbi za okolje.

Produkt

Okolju prijazni izdelki iz reciklirane embalaže in etična načela proizvodnje so danes nekaj povsem običajnega.

Tržne poti

Ikeini trgovski centri v celoti delujejo v smeri trajnosti.

Promocija

Patagonia s svojo kampanjo postavlja pod vprašaj celotno industrijo proizvodnje oblačil.

Jaka Dobnik

Strategy & Operations Consultant
Deloitte
O PREDAVATELJU
Jaka Dobnik je poslovni svetovalec, ki od leta 2019 deluje znotraj svetovalne hiše Deloitte. Magister mednarodnega poslovanja na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je izkušnje pridobival v podjetjih Plastika Skaza, Mercator in NLB, med letoma 2016 in 2018 pa je vodil marketinški oddelek podjetja Rog in bil med najzaslužnejšimi za osvežitev legendarne slovenske blagovne znamke.