samo za člane dms
Trajnost kot vodilo razvoja marketinga
Kot za vsako drugo stvar v poslovnem svetu, tudi za naslavljanje trajnosti potrebujemo sredstva, čas in znanje.
Format
DMS Taktik
Tema
Trajnost
Predavatelj
Jaka Dobnik,
Deloitte
Trajanje
65 minut
Štirje marketinški P-ji skozi oči trajnosti
Praktičen model, kako lahko na trajnost pogledamo skozi oči štirih marketinških P-jev.
Cena
Podjetja ob postavitvi višje cene to vse pogosteje utemeljijo skozi naslavljanje skrbi za okolje.
Produkt
Okolju prijazni izdelki iz reciklirane embalaže in etična načela proizvodnje so danes nekaj povsem običajnega.
Tržne poti
Ikeini trgovski centri v celoti delujejo v smeri trajnosti.
Promocija
Patagonia s svojo kampanjo postavlja pod vprašaj celotno industrijo proizvodnje oblačil.
Jaka Dobnik
Strategy & Operations Consultant
Deloitte
Deloitte
O PREDAVATELJU
Jaka Dobnik je poslovni svetovalec, ki od leta 2019 deluje znotraj svetovalne hiše Deloitte. Magister mednarodnega poslovanja na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je izkušnje pridobival v podjetjih Plastika Skaza, Mercator in NLB, med letoma 2016 in 2018 pa je vodil marketinški oddelek podjetja Rog in bil med najzaslužnejšimi za osvežitev legendarne slovenske blagovne znamke.