samo za člane dms
                
                
                
                
                Trajnost - primeri iz prakse
Trajnostni razvoj je poslovna strategija prihodnosti
                
                
                
            
    Format
                        
                        
                        
                        
Mesečno srečanje
    Tema
                        
                        
                        
                        
Trajnost
    Sogovornica
                        
                        
                        
                        
Tanja Subotić Levanič,
Mojca Markizeti,
Nataša Češnovar Gregorc
                    
    Trajanje
                        
                        
                        
                        
80 minut
Spoznali boste
Tri primere podjetij, ki so trajnost strateško integrirala v svoje poslovanje. Poiščite navdih v njihovih izkušnjah.
            Tanja Subotić Levanič
Trajnosti se moramo lotiti strukturirano. Ali je prisotna povsod ali pa se popolnoma izgubi
                        Mojca Markizeti
Trajnostni razvoj je del upravljanja s tveganji, je inovacija, je poslovni razvoj, je nekaj, kar nujno potrebujemo, da sploh preživimo in še bolj, da uspemo
                        Nataša Češnovar Gregorc
Blagovna znamka mora najprej razčistiti sama pri sebi, kje ima največji učinek na okolje in družbo
                        Sogovorniki
Tanja Subotič Levanič 
                
                
                
                
    Pivovarna Laško Union
                
                
                
                Tanja Subotić Levanič je strokovnjakinja na področju marketinga in komunikacij. Nenehno zasleduje zastavljeno vizijo, strateške cilje ter skrbi za umestitev komunikacijskih projektov v celoten poslovni sistem. Pri svojem delu je natančna, metodična in obvlada pomembne prvine krizne in interne komunikacije. Verjame v moč interakcije in dela v ekipah.
                
            Skoraj desetletje je skrbela za marketing in komunikacijo v podjetju IBM, pridobljene izkušnje pa zdaj izkorišča pri delu v Pivovarni Laško Union. Je tudi predsednica sekcije mladih managerjev znotraj Združenja manager.
Mojca Markizeti
                
                
                
                
    Iskraemeco
                
                
                
                Mojca Markizeti ima 20 let izkušenj z implementiranjem načel trajnostnega razvoja v podjetja in skupnosti, z razvojem poslovnih strategij, managementom sprememb v podjetjih, managementom inovacij. Po delu na Uradu Varuha človekovih pravic je delala na IEDC – Poslovni šoli Bled, kjer je vodila Društvo Združenih narodov za trajnostni razvoj (UN Global Compact). V okviru slovenske mreže UNGC, je svetovala podjetjem, na področju uvajanja strategije trajnostnega razvoja, oblikovanja dolgoročne strategije, trendov in rizikov prihodnosti, sodelovala pa je tudi z vladnimi telesi pri pripravi strategije 2030 in aktivnostih v prehodu v nizkoogljično družbo
.
                
            .
Že peto leto dela kot vodja trajnostnega razvoja v Iskraemeco, d.d, kjer je strateški partner vodstvu podjetja.
Nataša Češnovar Gregorc
                
                
                
                
    Atlantic Grupa
                
                
                
                Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever kot trade manager. Kasneje se je pridružila ekipi Argete, kjer deluje zadnjih 14 let. Obožuje dobro hrano ter stalno raziskuje in odkriva nove okuse. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnja 4 leta, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke.
Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnje leto se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem razvoju.
