samo za člane dms

Trajnost - primeri iz prakse

Trajnostni razvoj je poslovna strategija prihodnosti
Format

Mesečno srečanje

Tema

Trajnost

Sogovornica

Tanja Subotić Levanič,
Mojca Markizeti,
Nataša Češnovar Gregorc

Trajanje

80 minut

Spoznali boste

Tri primere podjetij, ki so trajnost strateško integrirala v svoje poslovanje. Poiščite navdih v njihovih izkušnjah.

Tanja Subotić Levanič

Trajnosti se moramo lotiti strukturirano. Ali je prisotna povsod ali pa se popolnoma izgubi

Mojca Markizeti

Trajnostni razvoj je del upravljanja s tveganji, je inovacija, je poslovni razvoj, je nekaj, kar nujno potrebujemo, da sploh preživimo in še bolj, da uspemo

Nataša Češnovar Gregorc

Blagovna znamka mora najprej razčistiti sama pri sebi, kje ima največji učinek na okolje in družbo

Sogovorniki

Tanja Subotič Levanič 
Pivovarna Laško Union
Tanja Subotić Levanič je strokovnjakinja na področju marketinga in komunikacij. Nenehno zasleduje zastavljeno vizijo, strateške cilje ter skrbi za umestitev komunikacijskih projektov v celoten poslovni sistem. Pri svojem delu je natančna, metodična in obvlada pomembne prvine krizne in interne komunikacije. Verjame v moč interakcije in dela v ekipah.

Skoraj desetletje je skrbela za marketing in komunikacijo v podjetju IBM, pridobljene izkušnje pa zdaj izkorišča pri delu v Pivovarni Laško Union. Je tudi predsednica sekcije mladih managerjev znotraj Združenja manager.
Mojca Markizeti
Iskraemeco
Mojca Markizeti ima 20 let izkušenj z implementiranjem načel trajnostnega razvoja v podjetja in skupnosti, z razvojem poslovnih strategij, managementom sprememb v podjetjih, managementom inovacij. Po delu na Uradu Varuha človekovih pravic je delala na IEDC – Poslovni šoli Bled, kjer je vodila Društvo Združenih narodov za trajnostni razvoj (UN Global Compact). V okviru slovenske mreže UNGC, je svetovala podjetjem, na področju uvajanja strategije trajnostnega razvoja, oblikovanja dolgoročne strategije, trendov in rizikov prihodnosti, sodelovala pa je tudi z vladnimi telesi pri pripravi strategije 2030 in aktivnostih v prehodu v nizkoogljično družbo
.
Že peto leto dela kot vodja trajnostnega razvoja v Iskraemeco, d.d, kjer je strateški partner vodstvu podjetja.
Nataša Češnovar Gregorc
Atlantic Grupa
Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever kot trade manager. Kasneje se je pridružila ekipi Argete, kjer deluje zadnjih 14 let. Obožuje dobro hrano ter stalno raziskuje in odkriva nove okuse. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnja 4 leta, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke.

Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnje leto se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem razvoju.