samo za člane dms

Ustvarjanje digitalnih vsebin - kako izstopati?

Na dan se ustvari kar 2.5 kvintilijonov bajtov vsebin. Kako v tej poplavi vsebin izstopati? Na oktobrskem DMS Taktiku smo izvedeli, kako pripraviti izstopajoče digitalne vsebine. Hana Klemen Godina (Agencija 101) nam je razložila trenutne trende, katere vsebine deluje in katere ne, kako poskrbeti da znamka izstopa v poplavi vsebin in na kakšne vsebine se ljudje najbolj odzivajo.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Vsebinski marketing

Sogovorniki

Hana Klemen Godina

Trajanje

65 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Katere vsebine ustvarjati na različnih spletnih kanalih?

Kakšni so trendi v digitalnem okolju? Kaj deluje in kaj ne?
Na kakšne vsebine se ljudje najbolje odzivajo? Zakaj?
Dobre primeri izstopajočih vsebin - iz Sloveniji in tujine.

Hana Klemen Godina

O PREDAVATELJU
Hana Klemen Godina je strateginja za vsebinske platforme na Agenciji 101. Na področju digitalnega komuniciranja deluje že 8 let. V svoji karieri je sodelovala s številnimi domačimi in tujimi naročniki, kot so Lek, Volkswagen, Petrol, Merkur, Gorenjska banka, Telemach, Podravka in drugi, sodelovala pa je tudi na številnih projektih, nagrajenih na domačih in tujih oglaševalskih festivalih. Na konferenci SoMo Borac je bila že leta 2019 uvrščena med top 3 urednike družbenih omrežij v celotni regiji.