samo za člane dms
Ustvarjanje digitalnih vsebin - kako izstopati?
Na dan se ustvari kar 2.5 kvintilijonov bajtov vsebin. Kako v tej poplavi vsebin izstopati? Na oktobrskem DMS Taktiku smo izvedeli, kako pripraviti izstopajoče digitalne vsebine. Hana Klemen Godina (Agencija 101) nam je razložila trenutne trende, katere vsebine deluje in katere ne, kako poskrbeti da znamka izstopa v poplavi vsebin in na kakšne vsebine se ljudje najbolj odzivajo.
Format
DMS Taktik
Tema
Vsebinski marketing
Sogovorniki
Hana Klemen Godina
Trajanje
65 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Hana Klemen Godina
O PREDAVATELJU
Hana Klemen Godina je strateginja za vsebinske platforme na Agenciji 101. Na področju digitalnega komuniciranja deluje že 8 let. V svoji karieri je sodelovala s številnimi domačimi in tujimi naročniki, kot so Lek, Volkswagen, Petrol, Merkur, Gorenjska banka, Telemach, Podravka in drugi, sodelovala pa je tudi na številnih projektih, nagrajenih na domačih in tujih oglaševalskih festivalih. Na konferenci SoMo Borac je bila že leta 2019 uvrščena med top 3 urednike družbenih omrežij v celotni regiji.