samo za člane dms - pro in neomejeni

Vloga marketinga pri upravljanju s tveganji

Marketing ustvarja zaupanje. Zaupanje zmanjšuje tveganja.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS pogovor

Tema

Skladnost

Sogovornik

Igor Zgonc,
Silver Bullet risk

Sogovornik

Lovro Gruden
Vision Partners

Trajanje

55 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kako lahko marketing skozi upravljanje s tveganji izboljša svoj vpliv v podjetju?

Risk Management

Upravljanje tveganja je proces ocenjevanja in blaženja posledic tveganj, s katerimi se sooča organizacija.

Štirje kvadranti tveganj

Kdo oziroma kaj so črni labodi?

Marketing in upravljanje s tveganji

Zakaj bodo stroški ob zmanjševanju vložkov v marketing večji kot prihranki zaradi zmanjšanja vložkov?

Robustna podjetja

Ključni procesi morajo teči ne glede na vse.

Igor Zgonc

Direktor
Silver Bullet Risk
O SOGOVORNIKU
Kot uspešen podjetnik in dolgoletni strokovnjak, Igor Zgonc pri upravljanju poslovnih tveganj zagovarja celostni pristop. Na podlagi ocene različnih rizikov in dostopnih ukrepov organizacijam svetuje in jim pomaga pri razumevanju posledic vpliva ključnih odločitev na vrednost podjetja. Od leta 2013 Igor vodi svetovalno podjetje Silver Bullet Risk, pred tem je deloval na področju blockchaina in razvoja programske opreme.

Lovro Gruden

Partner, Vision Partners
O SOGOVORNIKU
Lovro Gruden je leta 2012 zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.