Vloga marketinga pri upravljanju s tveganji
Marketing ustvarja zaupanje. Zaupanje zmanjšuje tveganja.
Format
DMS pogovor
Tema
Skladnost
Sogovornik
Igor Zgonc,
Silver Bullet risk
Sogovornik
Lovro Gruden
Vision Partners
Trajanje
55 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Kako lahko marketing skozi upravljanje s tveganji izboljša svoj vpliv v podjetju?
Risk Management
Upravljanje tveganja je proces ocenjevanja in blaženja posledic tveganj, s katerimi se sooča organizacija.
Štirje kvadranti tveganj
Kdo oziroma kaj so črni labodi?
Marketing in upravljanje s tveganji
Zakaj bodo stroški ob zmanjševanju vložkov v marketing večji kot prihranki zaradi zmanjšanja vložkov?
Robustna podjetja
Ključni procesi morajo teči ne glede na vse.
Igor Zgonc
Direktor
Silver Bullet Risk
Silver Bullet Risk
O SOGOVORNIKU
Kot uspešen podjetnik in dolgoletni strokovnjak, Igor Zgonc pri upravljanju poslovnih tveganj zagovarja celostni pristop. Na podlagi ocene različnih rizikov in dostopnih ukrepov organizacijam svetuje in jim pomaga pri razumevanju posledic vpliva ključnih odločitev na vrednost podjetja. Od leta 2013 Igor vodi svetovalno podjetje Silver Bullet Risk, pred tem je deloval na področju blockchaina in razvoja programske opreme.
Lovro Gruden
Partner, Vision Partners
O SOGOVORNIKU
Lovro Gruden je leta 2012 zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.