samo za člane dms
WEB 3.0 - kaj narediti danes, da v naslednjih treh letih ostanemo v trendu?
Veliko se govori o NFT-jih, AI-ju, blockchain tehnologiji in kripto valutah, metaversu, decentralizaciji interneta in drugih novostih v marketingu, poslovnem okolju in življenju na sploh.
Čas je, da si pogledamo, kaj je v resnici samo hype, buzzword, nepomembna motnja ali nišna rešitev.
Gosti so aktivnosti postavili v kontekst – kaj dejansko že rešuje marketinške probleme ali pa jih bo zelo kmalu. Osvetlili so področja zasebnosti, lastništva podatkov in vsebine, blockchaina, NFT-jev, umetne inteligence in strojnega učenja, metaversa … in pripravili kratek razmislek o stanju področja.
Gosti so aktivnosti postavili v kontekst – kaj dejansko že rešuje marketinške probleme ali pa jih bo zelo kmalu. Osvetlili so področja zasebnosti, lastništva podatkov in vsebine, blockchaina, NFT-jev, umetne inteligence in strojnega učenja, metaversa … in pripravili kratek razmislek o stanju področja.
Format
Članski meetup
Tema
Tehnologije
Sogovorniki
Lucija Lepšina,
Simon Cetin,
Uroš Svenšek.
Trajanje
98 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Predavatelji
Lucija Lepšina
Soustanoviteljica NFT znamke Ballies
Lucija Lepšina je so-ustanoviteljica in vodja marketinga NFT znamke Ballies, ki košarkarsko skupnost in izkušnjo prenaša v web3 svet. Pred nekaj meseci so njihovo prvo kolekcijo 9999 košarkarskih NFT-jev razprodali v zgolj 14 minutah. Lucija izhaja iz oglaševalskega sveta, kjer se je kot tekstopiska razvijala predvsem v Agenciji 101, lani pa je s partnerjem (prav tako s konceptom NFT-jev) v Slovenijo prvič prinesla zlato iz največjega globalnega kreativnega tekmovanja za mlade kreativce - Young Cannes Lions 2022 v kategoriji Digital.
Simon Cetin
USTANOVITELJ IN PARTNER, IPROM
Simon Cetin je ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM, vodilnega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih v regiji. Pred 20 leti je skupaj s prijateljem Dejanom Struno ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Digitalec po duši in podjetnik, ki živi vrednote o katerih govori ter jih prenaša na svojo ekipo v podjetju, verjame, da bo prihodnost digitalna, ljudje v poslovnem okolju pa bodo morali za uspešno delo imeti poleg tehnoloških znanj predvsem kompetence s področja medčloveških odnosov.
Uroš Svenšek
Digitalni strateg, Agencija 101
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.