samo za člane dms

Zakaj so dobri poslovni procesi pomembni za marketing?

Delo v marketingu je pogostokrat nepredvidljivo in zahteva hitro prilagajanje spremembam. V takih situacijah je izjemno pomembno, da ima podjetje urejene poslovne procese, saj ti omogočajo večjo prilagodljivost in prožnost v delovanju. Predavatelj Boris Tone Peršak (Vision Partners) se je v izobraževanju posvetil upravljanju poslovnih procesov in predstavil nekaj konkretnih primerov njihove optimizacije.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Poslovno okolje

Sogovorniki

Boris Tone Peršak

Trajanje

70 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Popis procesov je prvi korak k učinkoviti optimizaciji. 

Večino optimizacijskih ukrepov lahko dobimo od zaposlenih, ki procese poznajo. 

Eden od razlogov, da v podjetju ni popisa procesov je, da v tem ne vidijo dodane vrednosti. 

Optimizacija procesov je kontinuirana dejavnost. 

Boris Tone Peršak

O PREDAVATELJU
Boris Tone Peršak je na filozofski fakulteti diplomiral kot psiholog. Že med študijem se je preizkusil v podjetništvu in ustanovil svojo spletno trgovino NaOblaku.si. S tem je že zgodaj spoznal vse vidike delovanja podjetja. Po študiju se je kot psiholog zaposlil v nevladni organizaciji Društvo Projekt Človek, kjer je deloval na področju psihološkega svetovanja, organizacije in vodenja dogodkov ter drugih aktivnosti društva. V tem času pa ga je zopet začel privlačiti poslovni svet. Tako se je odločil, da svojo izobrazbo nadgradi še z magisterijem iz ekonomije na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Že med študijem se je zaposlil kot poslovni administrator pri podjetju Higiea d.o.o., kjer je opravljal administrativna dela ter skrbel za fakturiranje in pripravo raznih pogodb. Po zaključku študija ekonomije leta 2018 se je kot poslovni svetovalec zaposlil pri Indigo Consulting d.o.o. Agencija Pristop, kjer je še danes. Kot poslovni svetovalec se ukvarja predvsem z analizo in optimizacijo poslovnih procesov, raziskavami uporabnikov, razvojem poslovnih in marketinških strategij ter strategij vstopa na trg. V zadnjem letu pa svoje poslovno svetovanje opravlja še za svetovalno podjetje Vision Partners.‍‍