samo za člane dms

Znamka delodajalca 

Prepogosto pozabljena "domača naloga" marketinga
Format

DMS Taktik

Tema

Znamka delodajalca

Predavateljica

Aleksandra Kregar Brus
Habitus

Trajanje

140 minut

Na Taktiku izveste ...

Marketing, ki je v podjetju postavljen na strateški nivo, mora sodelovati tudi pri gradnji znamke delodajalca, s katero podjetje ohranja kompetentnost na trgu dela oziroma si lahko izbori pozicijo, da v svoje vrste pripelje najboljše kadre.

Zakaj je znamka delodajalca tako pomembna?

Strategija potrebuje prave ljudi, ki so jo sposobni implementirati.

Preplet različnih oddelkov

Marketing ima znanje, kako oblikovati znamko, HR ima podatke in pozna procese, PR pa prinaša ekspertizo komuniciranja skozi prave kanale.

Kdo smo kot podjetje?

Znamko delodajalca postavljamo na korporativni znamki.

Znamka delodajalca v obdobju sprememb

V vsaki krizi se prioritete ljudi spremenijo, kar močno vpliva na poslovni svet.

Aleksandra Kregar Brus

Habitus
O PREDAVATELJici
Aleksandra Kregar kot svetovalka deluje na področjih razvoja strategij podjetja in strateških marketinških odločitev, v zadnjem času pa je njen velik fokus na postavitvi in usklajevanju kulture in strategije podjetja. Podjetja namreč prepoznavajo, da za dobro implementacijo strategije potrebujejo 'pravo' kulturo, ki pa mora biti v harmoničnem odnosu s strategijo.

V letu 2020 je delovala na področju znamke zaposlovalca v podjetju Competo, pred tem je bila zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska, kjer je bila od leta 2016 direktorica Korporativne strategije. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Aleksandra je bila v prehrambeni industriji od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja.