SPOZNAJTE ČLANE DMS

OBRAZI MARKETINGA

Kdo so člani Društva za marketing Slovenije? V katerem sektorju so zaposleni? Kaj jih dela zanimive? Zakaj so člani DMS in se udeležujejo dogodkov? Spoznajte del naše skupnosti!
Nela Drobež 
Samostojna strokovnjakinja za marketing
Zakaj ste članica DMS?
Moje 25+ letno delo v dinamičnih, pretežno manjših kolektivih je od mene zahtevalo široko paleto znanj in me nenehno izzivalo k razvoju marketinških veščin. To spoznanje me je vodilo po poti raziskovanja in k članstvu v Društvu za marketing. Danes sem tudi po zaslugi DMS-ja 'freelancerka', svobodnjakinja - samostojna strokovnjakinja za marketing.
ZANIMIVOST
Svoboda je moja ključna vrednota, a kako jo živeti? Usoda me je v DMS pripeljala ravno v času ustanavljanja Marketinške akademije. Kljub moji ne več rosni mladosti sem sprejela izziv in postala ponosna diplomantka PRVE generacije Marketinške akademije. Hvaležna sem za nepričakovane priložnosti v tem obdobju, ki so mi omogočile občutek SVOBODE.
Žiga Lesjak
CMO v podjetju Tridens d.o.o.
Zakaj ste član DMS?
Vesel sem, da sem del skupnosti, ki izboljšuje marketing v Sloveniji. Biti član DMS mi ponuja neprecenljivo priložnost za deljenje znanja, sledenje aktualnim trendom in novostim ter izmenjavo izkušenj z ljudmi, ki razmišljajo podobno.
ZANIMIVOST
Športni navdušenec in ljubitelj kulinarike, ki jo rad obogatim z vinom, da nadgradim kulinarično izkušnjo. Sem sommelier. Obožujem potovanja in odkrivanje novih kotičkov sveta. Hvala znam reči v 30+ jezikih.
Tjaša Mušič
Vodja Babla, Kliping
Zakaj ste članica DMS?
Članica DMS sem predvsem zaradi skupnosti, ki jo ta ustvarja in kakovosti izobraževanj in dogodkov, ki jih nudi. Vsak dogodek mi pusti neko misel/idejo, o kateri po navadi razmišljam še par dni. Res sem vesela, da sem našla smer (marketing), ki me tako zelo zanima, in društvo, ki me v tej smeri neprestano "push-a" naprej. Da ljudi, ki sem jih spoznala zahvaljujoč DMS-ju, sploh ne omenjam. 🥰
ZANIMIVOST
Vsi, ki me približno poznajo, vejo, da so psi moja najljubša bitja in jih obožuuuujem ... zato to verjetno ni več moja "zanimivost"? Mogoče pa manj ljudi ve, da sem vedno govorila, da bom načrtovalka porok, ko bom "velika". No, sedaj imam službo, ki mi je res the best (hvala Kliping <3), zato svoje sanje o organizaciji dogodkov uresničujem skozi ŠSDMS/DMS (kjer trenutno pripravljamo nekaj vrhunskega 😉).

Gregor Draksler
Direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga, Skupina Emil Frey
Zakaj ste član DMS?
Član DMSja sem že iz študentskih let (letos bo 30. let 😊, tri leta sem bil tudi predsednik ŠS DMSja) in ves ta čas, sem tudi s pomočjo DMSja nadgrajeval svoje znanje o marketingu, ki ga uspešno prenašam v vsakodnevno delo. DMS dogodki mi omogočajo spremljanje trendov in dobrih praks, ki jih v Sloveniji ne manjka ter nudijo vpogled v izvajanje marketinških aktivnosti v praksi.
ZANIMIVOST
V prostem času se v studiu sproščam s pomočjo glasne elektronske glasbe. Sem namreč ljubiteljski DJ.
Maja Nikolić
Vodja strateškega marketinga in uporabniške izkušnje, Petrol
Zakaj ste članica DMS?
Prenos znanja, izmenjava izkušenj, spremljanje trendov in novosti skozi praktične primere so ključne prednosti na dogodkih in DMS druženjih. Pogled od zunaj s podobnimi izzivi, s katerimi se soočamo v različnih podjetjih in delitev izkušenj in praktičnih primerov, kako se z izzivi soočati in jih reševati je velik doprinos. Z DMS-jem se marketing razvija in pridobiva na pomenu strateške funkcije v podjetju.
ZANIMIVOST
Moja strast je ustvarjanje zgodb skozi številke, tako v poslu kot tudi v zasebnem življenju. Leto 2023 je bilo leto, ko sem pretekla največ kilometrov v enem letu in hkrati pretekla prvi ultra trail 100 km. Največji dosežek v letu 2023 na poslovnem delu je nagrada odličnost marketinške strategije, ki smo jo pridobili z ekipo Marketinga na Petrolu.

Aleš Hostnik
Vodja marketinga vzdržljivostnih športov, Sport Media Focus
Zakaj ste član DMS?
V DMSjevo družbo se vračam po večletnem premoru, saj je to skupnost, ki združuje, motivira za preboj, širi obzorja in dviguje marketing na višji nivo. Društvo za marketing Slovenije je agregat, ki multiplicira učinek posameznikov za nadaljnji razvoj.
ZANIMIVOST
Pri delu čutim izjemen privilegij, da lahko preko nagovarjanja čustev, ambicij, strahov, pri teku in na kolesu, ustvarjam močne zgodbe, ki premikajo množice. Sommelier prve stopnje pri Društvu za razvoj pivske kulture Sommelier Slovenije, ki obožuje vina A+ iz Kleti Brda, Angel rdeče od Batiča in Brut Reserve od Domaine Slapšaka.
Eva Hassl Rigler
Glavna spletna uredica pri agenciji Innovatif

Zakaj ste članica DMS?
Ker trdno verjamem, da je vsak dan priložnost za učenje, obenem pa so predavanja in delavnice kot nalašč za tkanje novih vezi in ohranjanje starih poznanstev. Sama se udeležujem predvsem dogodkov s področja vsebinskega marketinga, saj je pisanje in urejanje vsebin moja strast in moje delo že več kot tri desetletja. Novo znanje pa nato z veseljem delim s kolegi.

ZANIMIVOST
Po osnovni izobrazbi sem profesorica likovne umetnosti, a me ustvarjanje vsebin za različne medije spremlja že od konca srednje šole, zato sem kasneje izbrala in končala še podiplomski študij antropologije, smer medijski študiji.


Ana Požar
Članica ŠSDMS

Zakaj ste članica DMS?
Že na začetka študija me je pritegnilo področje marketinga. Iz tega razloga sem postala članica Študentske sekcije DMS. Rada se družim in spoznavam ljudi, ki zanima/veseli delo s področja marketinga in se od njih učim. DMS dogodki me nikoli ne razočarajo in vedno jih zapustim z novimi znanji.
ZANIMIVOST
Vsako poletje pobegnem v Grčijo. Najljubši so mi manjši, še ne oblegani otoki, ker sem z možgani na off in si napolnim baterije. Pred 3 leti, ravno v času pandemije sem obiskala otok Tilos, ki je pravi raj na zemlji. Od tu tudi moja inspiracija za tatu-παράδεισος.
Andreja Fegeš
SEO in content marketing specialist, Red Orbit d.o.o.
Zakaj ste članica DMS?
V marketingu je izjemno pomembno nenehno izobraževanje in sledenje trendom na trgu pri nas in v tujini, saj se spremembe dogajajo s svetlobno hitrostjo in si nikakor ne moremo privoščiti, da jim ne bi sledili. Dogodki DMS so odličen način za izpopolnjevanje znanja, mreženje in pridobivanje širšega pogleda na dogajanje v marketinški sferi.
ZANIMIVOST
Moja pot do poklica v digitalnem marketingu je bila kar zavita, sem namreč šolana violinistka, nato sem se odločila za študij biologije, ki se je nadaljeval v magistrski študij ekologije in biodiverzitete, do marketinga pa me je pripeljala moja ljubezen do pisanja in ustvarjanja vsebin, ki sem jo v nove smeri razvila v oddelku SEO & vsebinskega marketinga. V prostem času pa treniram in tekmujem v disciplini tek s psom, tako da so moji interesi zares "all over the place" :)
Ingrid Konzole
Account Manager v agenciji Drom
Zakaj ste članICA DMS?
Ker DMS dogodki super dopolnjujejo praktične izkušnje, ki jih pridobi v službi. Ker vzgajajo okolje, kjer se vedno počutiš dobrodošlega. Na dobre stvari se je res preprosto navadit. Kot del Akademije za mlade marketinške talente se hitro navadiš pestrih in uporabnih vsebin, zanimivih govorcev s še bolj zanimivimi izkušnjami, networkinga s čudovitimi ljudmi, ki se vsaj kdaj pa kdaj soočijo s podobnimi marketinškimi izzivi kot ti. Vse to je zelo pogrešala, ko se kratek čas ni imela možnosti udeležiti DMS dogodkov.
ZANIMIVOST
Obožuje svojo zavetiščarko Trini, ki je hkrati njena najljubša sodelavka. Shout out to @drom for being extremely pet friendly. Rada je ustvarjalna na različnih področjih - letos se je lotila novega hobija in je že prijavljena na 3 delavnice ustvarjanja z glino.
Alja Vozel
B2B marketing specialist, Telekom Slovenije
Zakaj ste članica DMS?
Predvsem zato, ker se z lahkoto povežem z vrednotami DMS: Izobražujemo. Navdihujemo. Povezujemo. Z izobraževanji/srečanji vedno nagovarjate aktualne tematike, spremljate trende in vabite zanimive goste, ki z nami delijo izkušnje, dobre prakse in nas navdihujejo za nadaljnje delo. Najlažje se poistovetim z B2B skupnostjo, saj se soočamo s podobnimi izzivi pri svojem delu.

ZANIMIVOST
Alja je velika navdušenka dodatkov za dom in pohištvenih trendov.
Anida Rajapakse 
Vodja digitalnega oglaševanja, Optiweb
Zakaj ste članica DMS?
Močno verjamem, da je nadgradnja znanja kontinuiran proces. DMS mi omogoča, da znanje nadgrajujem in vedno znova me navdušuje nad novostmi znotraj marketinga. Rada spoznavam nove ljudi in izmenjujem ideje, všeč mi je, da sem del pozitivne marketinške zgodbe, ki jo piše DMS.
ZANIMIVOST
Svojo pot je začela kot raziskovalka in predavateljica v akademskih vodah, kjer se je specializirala na področju nevromarketinga. Danes ta znanja uporablja v praksi in agencijskem delu, kjer jo digitalni marketing vsakič znova navdušuje. Svoj prosti čas rada preživlja z igranjem računalniških in družabnih iger ali pa se sprošča ob slikarstvu in metal glasbi. :)

Anže Frantar
Kreativni direktor, PM, poslovni mediji
Zakaj ste član DMS?
DMS mi predstavlja prostor, kjer za trenutek stopiš iz svojega kokona, v katerega si vpet vsak dan in spoznaš, kako se s podobnimi izzivi soočajo drugi marketingaši. Slednje je nato lahko povod, da tudi sam odkriješ nov pristop k izzivom, s katerimi se srečuješ pri kreiranju.
ZANIMIVOST
Svojo kariero je začel kot modni bloger. V času, ko je bil Facebook še v povojih in Instagram sploh še ni obstajal. Področje mode, predvsem pa prehoda na trajnostne in krožne koncepte, ga zelo zanima še danes.
Armina Selimanović
Del ekipa DMS, vodja 16. Fanfare
Zakaj ste članica DMS?
Pri marketingu mi je všeč predvsem njegova vsestranskost in široka uporabnost. DMS dogodki mi omogočajo, da podrobneje spoznavam te različne kotičke marketinga in nadgrajujem pridobljeno znanje s študija. Poleg vsega novega znanja pa mi članstvo odpira tudi priložnosti za spoznavanje ljudi, ki si delijo strast do marketinga. 

ZANIMIVOST
Hmm ... moj 'hitro' zapomljiv rojstni dan. Praznujem namreč 1. novembra 🙊. Kot se za škorpijona spodobi, sem zelo trmast in vztrajen človek. Tako sem si letos poleg pisanja magistrske naloge za izziv vzela tudi vodenje največje študentske marketinške konference - Fanfare.
Dragan Petrevski
Samostojni strokovni sodelavec za grafično oblikovanje v Zavarovalnici Triglav
Zakaj ste član DMS?
Članstvo v DMS je kot vpis na tečaj marketinške prakse. Z njim teorija dobi nove dimenzije in se preobrazi v množico študij primerov, ki so poučne in motivacijske hkrati. Dodaten bonus pa je spletanje novih poznanstev in poslovno mreženje.
ZANIMIVOST
Dragan je strastni ljubitelj zgodovinsko-umetnostnih muzejev in knjig.
Dunja Kristan
Kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji
Zakaj ste članica DMS?
V prvi vrsti zato, da marketinške somišljenike vidim še v materiji in v dialogu. Ne samo virtualno in na nešteto kanalih. To interakcijo vedno super spodbudijo tematike dogodkov, ki so vedno izjemno zanimive, provocirajo razmislek in spodbujajo razpravo.
ZANIMIVOST
Dunja obožuje adrenalin, windsurf in gorsko kolo (MTB). Za balans pa rada pobegne med knjižne strani in filmski trak. Rada premaguje veter in valove, hitrost in gorske ovinke.
Gašper Potočnik
Mlajši tekstopisec v Agenciji 101
Zakaj ste član DMS?
Rad spoznavam podobno misleče ljudi in se od njih marsikaj naučim, prav tako pa rad širim svoja obzorja v svet marketinga, kar pa mi DMS omogoča.
ZANIMIVOST
Gašper je zelo velik ljubitelj psov. Njegovemu bernskemu planšarju je ime Ares, ime je dobil po grškem bogu vojne. 
Eva Bizjak
Članica upravnega odbora Študentske sekcije DMS 
Zakaj ste članica DMS?
Pri marketingu mi je všeč predvsem njegova vsestranskost in široka uporabnost. DMS dogodki mi omogočajo, da podrobneje spoznavam te različne kotičke marketinga in nadgrajujem pridobljeno znanje s študija. Poleg vsega novega znanja pa mi članstvo odpira tudi priložnosti za spoznavanje ljudi, ki si delijo strast do marketinga. 

ZANIMIVOST
Obožujem potovanja in spoznavanje novih kultur, zato sem dodiplomski študij dokončala na izmenjavi v Amsterdamu.
Ines Markovčič
Vodja marketinga, Mladina d.d.
Zakaj ste članICA DMS?
V DMS sem že vrsto let zvesto včlanjena, ker je motor odpiranja in poganjanja aktualnih tem v svetu marketinga. Všeč mi je širok nabor različnih tem, ki jih DMS pripravlja, organizira, širi. Marketing je dinamično področje, ki nikoli ne ugasne in nas drži žive ali, bolje, živahne v vsakodnevnem poklicnem ustvarjanju. Tako se počutim, ko tudi obiskujem DMSjeve super dogodke.
ZANIMIVOST
Ines verjame, da se super zgodbe zgodijo spontano. To je moto, v katerega verjame in na katerega prisega.
Jana Štokovič
Vodja televizijskega trženja, Pro Plus
Zakaj ste članica DMS?
Predvsem zato, ker verjamem v deljenje izkušenj in znanj ter hkrati spoznavanje dobrih praks. Aktivna članica DMS sem bila že v študentskih letih. Povezovanje zagotovo vodi k ustvarjanju presežkov in je zmagovalna kombinacija za vse, ki v tem procesu sodelujejo.
ZANIMIVOST
Svojo pot je začela na televiziji in po dveh desetletjih jo ta medij še vedno navdušuje. Rada ima domače in tuje serije, kuharske šove, čeprav ne kuha veliko in prav rada pogleda oglasne bloke 🙂.
Janja Nardin
Specialistka za družbena omrežja in vplivnostni marketing, Lidl Slovenija
Zakaj ste članICA DMS?
Ker sem tako veliko lažje na tekočem z novostmi v svetu marketinga, tudi na področjih, ki se ne tičejo direktno mojega dela. Dogodkov pa se rada udeležujem, ker so odlična priložnost za spoznavanje novih ljudi in da se podružim s 'sošolci' iz DMS akademije, katere sem se udeležila dve leti nazaj. 😉
ZANIMIVOST
Po izobrazbi je socialna delavka, ki je po spletu okoliščin pristala v marketingu in ugotovila, da ji znanje s tega področja velikokrat koristi pri delu.
Jasna Meško Obretan
Vodja terapevtskega področja v brand managementu, Krka
Zakaj ste članica DMS?
Zaradi lanske novoletne zaobljube, da se več izobražuje. To je verjetno edina novoletna zaobljuba, ki jo je dejansko 100 % izpeljala v življenju :) Letos z veseljem ostaja. Razlog: vsake toliko časa "prevetrit" možgane, postaviti lastna prepričanja na preizkušnjo, učiti se od drugih in rasti, rasti ...
ZANIMIVOST
Je ljubiteljica Formule 1, po napornem delovniku se ji najbolj prileže trening boksa. Kakšno zanimivost pa z veseljem razkrije še v živo - rada se odzove vabilu na kavico. 🙂

Naša vizija

Marketing, vse kar šteje.
POSLANSTVO
Društvo za marketing Slovenije je ena ključnih strokovnih institucij za marketing v Sloveniji, ki izobražuje in povezuje marketinško skupnost.
  • IZOBRAŽUJEMO
  • POVEZUJEMO
  • SPODBUJAMO

CILJ

Do leta 2030 bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij
Jure Kastelic
Vodja digitalnih projektov v agenciji OMD

Zakaj ste član DMS?
Na dogodkih iz prve roke spoznaš uspešne projekte iz slovenskega oglaševalskega prostora.
ZANIMIVOST
Vsako leto za svoj rojstni dan že za zajtrk jem sladoled.
Maruša Grah
Direktorica marketinga v podjetju e2grow in članica upravnega odbora DMS
Zakaj ste članica DMS?
Ker mi je DMS vrnil ljubezen do marketinga, ko je ta že skoraj pošla. Ker je DMS najbolj strokovno in predano interesno združenje v tem prostoru. Ker ga ustvarjajo ljudje s srcem za ljudi s srcem. Zato, da lahko vsak marketingaš ustvarja resnično vrednost.
ZANIMIVOST
Maruša pripada dvema plemenoma. Zelenočajnemu z veliko ljubeznijo do predimenzioniranih skodelic. Ter gorsko-snežnemu v vseh pojavnih oblikah. Sneg + hrib = srečna Maruša.
Jerneja Faletič
Digital Acquisition Manager pri Triglav Skladih in članica upravnega odbora DMS
Zakaj ste članica DMS?
Sem velika zagovornica skupnosti in skupnostnega delovanja. Zdi se mi pomembno, da se med seboj povezujemo, izmenjujemo izkušnje, dobre prakse in tudi napake, da jih drugi ne ponovijo. Ravno temu so namenjena srečanja in aktivnosti DMS, zato sem z veseljem članica že vrsto let.
ZANIMIVOST
Jerneja je po izobrazbi splošna jezikoslovka in obožuje nenavadne jezike, zato se je učila madžarsko, romunsko, ta hip pa se preizkuša v finščini.
Dr. David Đukić
Direktor marketinga v URI Soča ter strokovnjak in predavatelj na področju prodaje
Zakaj ste član DMS?

Vsakič preberem koledar dogodkov, ker so vsi dogodki vsebinsko zelo dobro zasnovani. Všeč mi je, da se na dogodkih pokrivajo ozke teme, o katerih težko najdeš več informacij. Dogodki so interaktivni. Na plan lahko prideš s svojimi dilemami. Dogodki DMS so tudi odlična priložnost za mreženje in izmenjavo mnenj …


ZANIMIVOST
David je vso profesionalno kariero razpet med marketingom in prodajo. Vedno znova išče najboljše v obeh in plete niti sinergij.
Anže Herbst
Partner in direktor poslovnega razvoja v agenciji bold.group
Zakaj ste član DMS?
DMS je zakladnica znanja v marketingu in mu pri poslu in razumevanju trendov zelo pomaga. Zelo zanimive teme in odlični gosti. Hkrati mu DMS omogoča druženje s kolegi in povezovanje.
ZANIMIVOST
Je veliki ljubitelj potovanj in kulinarike ter vinske kulture. Glede posla je njegova največja strast poslovni razvoj, podjetništvo in biznis. 🙂
Miša Marguč Jensterle
Članica upravnega odbora Študentske sekcije DMS
Zakaj ste članica DMS?
DMS mi omogoča nabiranje novih znanj in me vsakič znova motivira za ustvarjanje. Članstvo in nova poznanstva mi dodatno razširijo obzorja. Dogodki potešijo mojo radovednost in me ohranjajo v stiku s trendi v marketingu.
ZANIMIVOST
Prihajam iz Gorenjske in rada hodim v hribe. V naravi si napolnim baterije in črpam navdih za oblikovanje. Od nekdaj rada spremljam oblikovalske trende na področju mode in notranjega oblikovanja. Strast do grafičnega oblikovanja me je povezala z marketingom, kjer združujem estetiko in učinkovitost.
Miloš Suša
Vodja spletnih medijskih specialistov v digitalni agenciji iPROM
Zakaj ste član DMS?
Je ni boljše skupnosti, kjer lahko na enem mestu dobiš toliko znanja in spoznaš toliko novih ljudi, marketinških entuziastov.
ZANIMIVOST
Rad ima svojo družino, hribe in svojo službo 🙂. Obožuje spoznavanje novih ljudi, marketingašev in poslovnežev, ki uživajo v svojem delu. Uživa v spoznavanju različnih panog in prelivanju dobrih praks med panogami ter povezovanju ljudi s skupnimi interesi.
Sandra Kecman
Marketing Operations Manager v podjetju Dun & Bradstreet Europe
Zakaj ste članica DMS?
Članica DMS je že od začetka svoje poti v marketingu in si dela ter izobraževanja več ne predstavlja brez svojih DMS kolegov. Dogodki in izmenjava znanj so neprecenljivo bogastvo, ki ga nujno potrebuje za učinkovitejše opravljanje dela.
ZANIMIVOST
Sandra je obiskovala Umetniško gimnazijo, smer Sodobni ples.
Rinalda Klemenčič
Direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje v Zavarovalnici Sava
Zakaj ste članICA DMS?
Ne glede na to, ali je pod odrom ali na njem, strokovno in osebnostno zraste – vedno vsaj malenkostno. Vrne se z izkušnjo in vsaj kančkom aktualnega znanja več. In končno spet tudi stiska roke ali objema v živo.
ZANIMIVOST
Česa se zelo veseli in česa se ne veseli v prihodnosti? Njen odgovor je enak: uporaba podatkov. Lahko bo neizmerno koristna v večini okolij in v črnem scenariju izjemno škodljiva v skoraj nepredstavljivih dimenzijah. 👉🏼 Rinaldin osebni podatek: aplikacija ji je zabeležila točno 59 vzponov na Rašico v letu 2022.
Martin Stariha
Direktor naročnikov na oglaševalski agenciji Luna \TBWA.
Zakaj ste član DMS?
DMS vidim kot najboljšo marketinško skupnost pri nas. Je zakladnica znanj, izkušenj in strokovnjakov, ki ga je potrebno samo »vsrkati«. S svojimi aktivnostmi in dogodki izobražuje in usmerja ne samo marketinško, ampak širšo javnost. Veliko vrednost društva vidim v tem, da članom ponuja veliko vsebin, ki niso izključno marketinške, ampak zajemajo in vključujejo najrazličnejša področja (tehnologija, šport, razvoj …). Predvsem pa se DMS dogodkov udeležujem zaradi marketinške skupnosti, ki jo društvo združuje, in ljudi, ki z vsem srcem in predano delajo za dobrobit društva in stroke.
ZANIMIVOST
Martin se vsako jutro zbudi ob 5h in pred službenimi obveznostmi opravi športno aktivnost, ne glede na vreme ali letni čas. Zase pravi, da je lovec na sončne vzhode, letos ga je dočakal tudi na vrhu Triglava. Obožuje Španijo in vse kar je povezano z njo.
Eva Jakša
Članica Študentske sekcije DMS in ustvarjalka digitalnih vsebin
Zakaj ste članica DMS?

Verjamem, da je z dobro energijo in pozitivno usmerjenostjo možno doseči vse cilje, ki si jih zastavimo. Še bolje pa je, če imamo pri tem podporo skupnosti ljudi, ki jih povezuje isti interes. Aktivno delovanje v DMS je najboljši način za rast, razvoj in povezovanje posameznikov. Omogoča nabiranje novih znanj, spoznavanje novih ljudi, mreženje in soustvarjanje skupnih projektov. Pozitivna energija, ki je pri tem prisotna, pa ni razvidna le v ljudeh, temveč se manifestira tudi v timskem delu – izžareva na vse strani!


ZANIMIVOST
Tako, kot ohranjaš ravnotežje na valovih, ga moraš vzpostavljati tudi v vsakdanjem življenju! Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem se mi zdi ključno, zato le tega vzdržujem z različnimi hobiji, ki me napolnjujejo s srečo, veseljem in pozitivo. Obožujem potovanja ter uživam v plesu, športu in spoznavanju novih ljudi.
Sandra Weiss
Brand manager v podjetju Medex.

Zakaj ste članICA DMS?
V društvo se je včlanila v sklopu službenega izobraževanja. Zdi se ji odlična priložnost za pridobivanje novih perspektiv in povezovanje z novimi ljudmi.
ZANIMIVOST
Marketing je Sandri pisan na kožo, ker je poln izzivov, stalnega učenja in tesno povezan s psihologijo, ki jo zares zanima. Le z razumevanjem uporabnikovih potreb lahko vplivamo na njegove nakupne odločitve.
Sara Težak
Vodja marketinga Skupine Tenzor
Zakaj ste članICA DMS?
Zelo sem vesela, da pri nas v podjetju možnost dodatnega izobraževanja ni samo na papirju, ampak to dejansko spodbujamo. Članstvo v DMS lahko ogromno doprinese vsakemu, ki se ukvarja z marketingom, saj omogoča aktualna in zanimiva izobraževanja ter izmenjavo mnenj z ostalimi marketinškimi strokovnjaki. Za mene je DMS v Sloveniji sinonim za marketinško skupnost. Ponuja ogromno, seveda pa je od vsakega posameznika odvisno, kaj vse bo izkoristil.
ZANIMIVOST
Še posebej so mi pri srcu otroci in živali, hkrati pa verjamem, da lahko svet spreminjamo na bolje z malimi dejanji. Ob službi sem si zato omislila še svoj srčen projekt Zgodba z namenom, ki nekako povezuje vse to, kar mi veliko pomeni. V sklopu projekta sem izdala otroško knjigo Kara, muca z največjim srčkom na svetu.
Sara Hodžič
Organizacija dogodkov in urejanje družbenih omrežij
Zakaj ste članica DMS?
Društvo mi je sprva bila odlična odskočna deska v poslovni svet marketinga, sedaj pa zelo rada sklepam nova poznanstva in se mrežim. Biti članica mi pomeni to, da sem del ene večje skupnosti ljudi s podobnimi interesi in mi daje dodatno motivacijo in zagon pri delu in življenju nasploh.
ZANIMIVOST
Rada se pohvali s tem, da je dve leti in pol živela na Portugalskem, govori tudi portugalsko ter zelo rada surfa.
Nuša Vezonik
Vodja komuniciranja v Impact Hubu Ljubljana
Zakaj ste članICA DMS?
Članica DMS je postala predvsem zaradi želje po dodatnem znanju s področja komuniciranja in načrtovanja aktivnosti na družbenih omrežjih, z udeležbo na dogodkih pa je odkrila tudi številne druge komponente marketinga, ki ji pomagajo pri vsakdanjem delu.
ZANIMIVOST
Strast do tujih jezikov jo je vodila vse od Ljubljane pa do Luksemburga in Nottinghama, kjer je zaključila študij prevajalstva. Svojo pravo ljubezen je naposled odkrila v vihtenju digitalnega peresa in pripravi spletnih vsebin.
Saša Špiler
Marketing Manager v podjetju FirstClass, kadrovsko svetovanje.
Zakaj ste članica DMS?
Članica DMS-ja sem že praktično od samega začetka svoje kariere, ko sem dobila priložnost za udeležbo na Marketinški akademije za mlade talente. Od takrat naprej se z veseljem udeležujem dogodkov, saj mi dajejo navdih, ideje in novo znanje, hkrati pa mi omogočajo povezovanje z drugimi podobno mislečimi marketinškimi strokovnjaki – ravno zato skozi vsa leta ostajam ponosna in zvesta članica DMS-ja.
ZANIMIVOST

Sem strastna ljubiteljica potovanj, ki mi omogočajo odkrivanje drugih delov sveta in me napolnijo z energijo, zato vsak dopust izkoristim za skok na letalo – do sedaj sem obiskala že 38 držav. Svoje potovalne izkušnje redno delim skozi zapise, slike in video vsebine tudi na svojem blogu Sanjarije.


največja marketinša skupnost

več kot 600 članov

Uroš Rojc
Direktor podjetja Muvi Media
Zakaj ste član DMS?
Član DMS sem postal, ker si želim spoznati podobno misleče ljudi in ker mi DMS omogoča zanimiva izobraževanja.
ZANIMIVOST
Doma imam črno mačko z imenom Elizabeta Liza Mau, ki sem jo kot mladička poizkušal izuriti, da se ptičkov ne lovi. Žal sem bil pri tem neuspešen.
Špela Vuga
Strokovnjakinja za strateško komuniciranje v Agenciji 101
Zakaj ste članica DMS?
Z veseljem se udeležujem DMS aktivnosti, saj so na vseh dogodkih relevantni govorci in različni strokovnjaki, ki odpirajo relevantne teme, ki so relevantne za boljše razumevanje poslovnega okolja kot tudi potrošnikovih navad.
ZANIMIVOST
Meni, da sta nujni sestavini popolnega petkovega večera Negroni sbagliato in San Carlo čips.
Simon Novosel
Programski vodja komunikacij v podjetju Adria Mobil
Zakaj ste član DMS?
Marketing in komunikacije so super, ker te nenehno silijo biti radoveden in ker lahko ves čas odkrivaš stvari, ki te bodo zanimale. Zabavno! Zelo podobno je z DMS dogodki, kjer so poleg zanimivih tem še raznoliki ljudje ... Sicer pa vesoljci, Batman, življenje … so dobesedno narisani nanj …, če bo kdaj kdo radoveden … glasba je pa vedno odličen ice-breaker.
ZANIMIVOST
Ljubljančan, ki živi na Gorenjskem, dela pa na Dolenjskem. In se rad vozi. Obramboslovec z diplomo iz bojnih robotov kopenske vojske, ki se najbolje znajde v “contentu”. Kako? Ker je zelo radoveden, v bistvu ga vse zanima (pa je to milo rečeno). Meni, da je taka otroška radovednost osnova razvoja in napredka. 
Tjaša Kožar
Vodja projektne izvedbe v Agenciji 101
Zakaj ste članica DMS?
Letošnje leto sem se priključila Marketinški akademiji v sklopu službenega izobraževanja. Rada izpopolnjujem in nadgrajujem svoje znanje in menim, da izkušnje ostalih lahko pripomorejo k izboljšanju in rasti mojih kompetenc, kot tudi projektov in dela z naročniki. Iščem možnosti, da poskušam stopiti iz svoje cone obdobja in se spoprijeti z novimi izzivi, neznankami in tudi tukaj ima DMS z svojimi vpogledi dober input za soočanje s temi izzivi.
ZANIMIVOST
Marketing me res “drajva”, je moja druga strast in vedno iščem poti kako izboljšati svoje kompetence (“little explorer”) . Svojo vlogo oziroma vodenje zares obožujem in delam to z veseljem, dinamika in vsakodnevno soočanje z novi izzivi mi predstavlja izziv, hkrati pa je po besedah sodelavcev odgovornost do dela zelo cenjena.
Tanja Gvozdenović
Vodja Službe za tržno dejavnost na Ekonomski fakulteti
Zakaj ste članICA DMS?
Ena najboljših stvari, ki ti jo lahko ob zaposlitvi reče delodajalec, je: »Izobraževala se boš lahko kolikor boš želela.« In Ekonomska fakulteta to obljubo drži. Vesela sem, da imamo tako aktiven DMS, ki nam pripravlja aktualne strokovne vsebine, ki so vodene z dobro mero človečnosti. Tako imam na DMS srečanjih glavo polno novih informacij in še pomembneje novih zamisli za delo. Ob tem pa se počutim zelo prijetno, ne glede na to, da udeleženci največkrat niso ravno moja generacija.
ZANIMIVOST
Vsebina, ki sem jo poslušala na zadnjem članskem meetup-u, kjer je nastala fotografija, je bila zagotovo vredna zbranega razmisleka! 😊 Take obrazne grimase delam tudi, ko sedim za mizo in igram bridž. Če me na eni strani navdušuje komunikacija, interakcija z večjimi množicami znanih in neznanih ljudi, po drugi strani cele dneve neizmerno uživam v povsem nemih državnih ali mednarodnih bridž turnirjih.
Tilen Tkalec
Član Študentske sekcije DMS
Zakaj ste član DMS?
Na dogodke me pritegnejo zanimive teme in govorci, največ dodane vrednosti pa vidim predvsem v priložnostih za mreženje s strokovnjaki iz različnih področij.
ZANIMIVOST
Po dodiplomskem študiju inženirske smeri sem se vpisal na magistrski študij marketinga na Ekonomski fakulteti, pri čemer sem se nad marketingom navdušil predvsem po zaslugi serije Mad Men, ki na zanimiv način predstavi delovanje New Yorške oglaševalske agencije v 60-ih letih.
Tjaša Toni Skubic
Vodja komuniciranja v podjetju Mediade
Zakaj ste članICA DMS?
Članica DMS je zato, ker so odnosi z javnostmi in marketing vedno bolj prepleteni. Znanja in vpogled v primere dobrih praks, ki jih je pridobila v sklopu marketinške akademije in udeležbe na različnih dogodkih, ji dajejo še dodatno širino. Ta pa je izredno pomembna, če želiš biti dober strokovnjak oziroma strokovnjakinja za komuniciranje. Poleg tega so dogodki DMS vedno nabiti s pozitivno energijo, spoznala je tudi že ogromno zanimivih sogovornikov.
ZANIMIVOST
V življenju jo zanima in navdušuje sto in ena stvar: od plezanja, obiskovanja visokogorja in teka prek preizkušanja vin in kulinaričnih specialitet do branja knjig različnih zvrsti. 
Tina Albreht
Programski koordinator v službi Trženje v podjetju Adria Mobil
Zakaj ste članica DMS?
Prav zaradi širine znanja, ki ga potrebujem pri svojem delu, mi je članstvo v DMS v veliko pomoč. DMS mi kot članici omogoča, da sem nenehno v koraku s časom – na eni strani z najaktualnejšimi trendi na področju marketinga in na drugi strani s številnimi dobrimi praksami najuspešnejših slovenskih podjetij. Z veseljem se odločam za dogodke, ki mi prinašajo neka nova znanja in veščine ali pa me vzpodbudijo k razmišljanju izven okvirov vsakdanjega delovanja.
ZANIMIVOST
Moj zagovor specialističnega dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je bil nekaj posebnega, saj je ob meni oz. bolje »v meni« moje drugorojenka Tisa. Luč sveta je ugledala »šele« tri dni po zagovoru, vendar nikdar ne bom pozabila izraza komisije, ko sem z velikim trebuhom vkorakala na zagovor. Že takrat sem dobila življenjsko lekcijo, kako se lahko samomotiviraš, ko te »lovi« pomemben rok. 
Veronika Rožmanc
Vodja ekipe za dizajn na 16. Fanfari
Zakaj ste članICA DMS?
»Življenje je kot vožnja s kolesom. Da bi ohranil ravnotežje, se moraš premikati,« je rekel Einstein! DMS dogodki mi omogočajo neprestano nabiranje novih znanj in raziskovanje najnovejših trendov v marketingu. Poleg tega so odlična priložnost za spoznavanje novih ljudi in mreženje, kar pa je ključnega pomena za nenehno »gibanje«, ki nam vsem omogoča rast.
ZANIMIVOST
Moja strast do oblikovanja in marketinga se je rodila s programom Paint in Word Art. Od takrat sem rasla, nabirala znanja in pri 18 letih ustvarila svoj prvi produkt: OLI, otroški šotor. OLI je osvojil številne nagrade, vključno z Best Startup 2019, ki ga je podelil predsednik Republike Slovenije, Borut Pahor. Ugotovila sem, da marketing in oblikovanje nista le orodji, ampak veliko več!  
red. prof. dr. Vesna Žabkar
Redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
Zakaj ste članICA DMS?
Članica sem že vrsto let, DMS mi nudi veliko aktivnosti in pokriva tako relevantne kot aktualne teme. Kot profesorici in raziskovalki mi omogoča boljši vpogled v prakso in boljše razumevanje področja, ki se stalno spreminja in razvija.
ZANIMIVOST
Na Ekonomski fakulteti vodim raziskovalno skupino več kot dvajset raziskovalcev, ki raziskujejo izzive vključujočega trajnostnega razvoja v okviru ekonomskih in poslovnih ved, npr. odnos potrošnikov do trajnosti in družbene odgovornosti znamk in Trajnostni Poslovni Indeks. Sem aktivna v strokovnih komisijah doma in v tujini, npr. predstavljam Slovenijo v izvršnem odboru Evropske marketinške akademije (EMAC) in v upravnem odboru Evropske oglaševalske akademije (EAA). 
Vanja Kusić
Članica ŠSDMS in študentka tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, FDV. 
Zakaj ste članica DMS?

Članica DMS je po nasvetu sestre, pred nekaj leti zelo aktivne članice, in njenega moža, ki je bil del DMS ekipe. Društvo sta ji predstavila kot odlično "odskočno desko" za razvoj karierne poti. Tudi dogodki so precej vezani na njeno študijsko smer. Teme so zanimive, informativne in predvsem aktualne, kar ji je še posebej všeč. 😊

ZANIMIVOST
Kot majhna je domačim pogosto prirejala razne nastope (kuharske, pevske itd.), ki so jih bili "prisiljeni" gledati in pri tem nujno ploskati 😂. 
Katja Sabadin
Managerka mednarodnih blagovnih znamk pri podjetju Heineken
Zakaj ste članICA DMS?

Posel smo ljudje - je zame glavno vodilo pri delovanju v poslovnem okolju in osnova za zadovoljstvo in uspeh. Preko DMS imam možnost spoznati ljudi z različnih branž, osebnosti, poslovnimi izzivi kot tudi njihove osebne note. Njihovi dogodki mi omogočajo nadgradnjo mreženja, s piljenjem veščin in nenehno ozaveščenostjo o novostih in trendih na področju marketinga.

ZANIMIVOST
V mladostniških letih sem se resno ukvarjala z veslanjem in tekmovala na evropskih prvenstvih, razmišljala sem tudi o štipendiji in selitvi v ZDA. Šport me je naučil disciplino, premikanje meja in pomen dobre psihične pripravljenosti, kar še danes smatram kot ključ do uspeha. Kot večkrat rečemo, vse je v glavi. :)
Boško Praštalo
Človek mreženja
Zakaj ste član DMS?
DMS je idealna kombinacija, kjer vedno srečaš vrhunske osebe, dobiš top vsebine in se napolniš z izjemno energijo. Ko je odprl svoje podjetje, je komaj napraskal za DMS članarino, danes je prepričan, da je bila to ena boljših investicij. DMS je bilo eno izmed prvih društev, kjer se je na polno aktiviral in začel strateško širiti svojo mrežo v svetu marketinga. 
ZANIMIVOST
Svojo samostojno poslovno pot je začel pri 38 letih 🙂. Veščine mreženja in top osebe, ki jih ima v svoji mreži, so mu spremenile življenje. Ko piješ kavo s pravimi osebami, ko sprejemaš nasvete od izkušenih oseb, potem se težko zgodi, da na dolgi rok ne uspeš. 
Veronika Osolin
Članica Študentske sekcije DMS in vodja ekipe sponzorstva na 16. Fanfari
Zakaj ste članica DMS?
DMS predstavlja odlično priložnost za izmenjavo idej in znanj. Verjamem, da se učenje nikoli ne konča. In kje drugje bi bilo boljše pridobiti znanje, ki nas zanima, kot v vzpodbudnem okolju dogodkov DMS.
ZANIMIVOST
Kot je razvidno na fotografiji, sem resna poslušateljica predavanj 😉. V prostem času me boste našli v družbi moje družine ali pa na potepu po trgovinah z namiznimi igrami. Prav tako sem strastna ljubiteljica ptic, doma imam prisrčno nimfo, ki nosi ime Čopka (originalno, kajne) 😄.
Klavdija Poklukar
Vodja marketinga v podjetju Hemptouch
Zakaj ste članICA DMS?
DMS je najboljša skupnost, ki povezuje znanje, poskrbi za izmenjavo izkušenj s podobno mislečimi in omogoča vpogled v najnovejše trende, orodja in prakse, da lahko ostanemo konkurenčni in inovativni v našem poslu. Veliko dodano vrednost vidim tudi v povezovanju s kolegi, s katerimi si delimo isto strast in si z veseljem pomagamo pri izzivih. DMS vedno izbira zanimive teme, gosti pa so odlična inspiracija :).
ZANIMIVOST
Gorenjka, ki živi v okolici Kranja in dela na Dolenjskem. Obožuje potovanja, ples, kulinariko in svojo službo. Zakaj? Ker ji nikoli ni dolgčas, saj CBD industrija ponuja nešteto marketinških izzivov in je zato odličen "playground" za vsakodnevno testiranje novih idej :).
Andrej Breznik
Vodja marketinga v podjetju Leemeta
Zakaj ste član DMS?
DMS je odlična priložnost za širjenje znanj, veščin in poznanstev. Kot član DMS lahko pridobim veliko informacij, od strateških do bolj taktičnih, spremljam trende in uspešne kampanje drugih podjetij ter se osebno spoznam z osebami, ki delajo marketing učinkovit in drugačen.
ZANIMIVOST

Ni mi manjkalo veliko, da bi namesto marketingarja postal vinar. Če bi se ponovno odločil za študij, bi se odločil za igralsko akademijo, smer gledališki igralec. Kar mi je v 1. letniku ekonomije svetoval tudi profesor.

več kot 50

DOGODKOV LETNO

48

LET IZKUŠENJ

več kot 600

ČLANOV
Miha Kofjač
Ustanovitelj in lastnik podjetja Polka Dot Cycling, ki se ukvarja z organizacijo premium kolesarskih tur in izposojo koles
Zakaj ste član DMS?
Majhna delovna okolja so praviloma “podhranjena” s prenosom znanja in informacij med zaposlenimi, to, kar večji sistemi ponujajo sami po sebi. Zato je pomembno, da smo zaposleni iz majhnih poslovnih okolij vključeni v čim več interesnih združenj. Tako nam recimo Društvo za marketing Slovenije vsem predstavlja stalen stik s trendi v marketingu in pa seveda možnost povezovanja z ostalimi člani.
ZANIMIVOST
Polka Dot Cycling je nastal iz mojega osebnega entuziazma do športa in ideje, ki se mi je porodila pred skoraj 20 leti. Kljub temu da je kolesarstvo danes zame še vedno hobi, sem ga s pomočjo vseh mojih preteklih poslovnih izkušenj spremenil v svoj vsakdanji posel.
Nelida Turk
Direktno komuniciranje v oddelku Marketing Telekoma Slovenije
Zakaj ste članica DMS?
Začelo se je s ŠSDMS, ko so kot študentje želeli marketing čimbolj doživeti in kar nekako logično je sledilo članstvo v DMS. Marketing je bil vedno del nje in z udeležbo na različnih dogodkih in izobraževanjih tako spremlja stroko tudi širše, poleg področja, na katerem dela. In pa, velja poudariti - DMS je tudi odlična priložnost za prijetna in sproščena druženja.
ZANIMIVOST
Kdor jo pozna, ve, da so njena strast potovanja. V čimbolj oddaljene in čimbolj drugačne konce sveta. Najbolj je srečna, ko ima »v žepu« letalsko karto za naslednja popotniška doživetja 🙂.
Sergeja Jelenko
Odgovorna za marketing v podjetju Isokon d.o.o.
Zakaj ste članICA DMS?
Lani sem preusmerila kariero s področja HR v marketing in sem želela osvojiti dodatne veščine in znanje, zato sem se prijavila na marketinško akademijo za mlade talente. Zelo sem vesela, da sem sprejela to odločitev, saj sem tako postala članica DMS in zelo rada obiskujem vaše dogodke, četudi se pripeljem iz štajerske. 😊 Udeležba na dogodkih mi pomaga rešiti specifične izzive v službi ter dodala širino obstoječemu znanju. Dodatno mi dogodki omogočajo spoznavanju novih kolegov, specialistov s področja marketinga.
ZANIMIVOST
Sem psihologinja, usmerjena na organizacijsko vejo psihologije. Od lani svoje znanje iz psihologije še dodatno nadgrajujem s področja transakcijske analize. Svojo ustvarjalno žilico pilim v makeupu. Sem certificirana vizažistka z več kot 10 letnimi izkušnjami s snemanj, fotkanj, modnih revij (npr. MBFW LJ), porok,… Makeup sem prispevala tudi pri snemanju filma Svitanje/Dawning ter kampanji ob 20-letnici studia Pop tv.
Marko Cvjetićanin
Študent sociologije in član Študentske sekcije DMS
Zakaj ste član DMS?
Trenutno imam izkušnje predvsem na področju digitalnega marketinga, a rad izpolnjujem in nadgrajujem svoje znanje zato menim, da je DMS pravo mesto zame. Čeprav sem relativno nov član društva, mi je to že poleg novih prijateljstev omogočilo tudi boljši vpogled v hitro se spreminjajoči svet marketinga ter možnost učenja od najboljših.
ZANIMIVOST
Poleg študija se zanima za mednarodne odnose in marketing, hkrati pa je tudi velik ljubitelj športa, posebej košarke. Letos je začel delati kot pomočnik trenerja najmlajših selekcij (u10, u12).
Jasna Zorn
Članica ŠSDMS in asistentka za digitalni marketing v podjetju Proevent d.o.o.
Zakaj ste članICA DMS?
Kot članica SŠDMS se lahko udeležujem tudi dogodkov DMS, kar je velika prednost, saj je to velika skupnost oseb, ki imamo podobne interese. V SŠDMS in kasneje v DMS lahko gradiš svoj krog poznanstev in konec koncev tudi prijateljev, s katerimi deliš eno skupno stvar – ljubezen do marketinga.
ZANIMIVOST
Pravijo, da smo marketingaši malo posebni, ker si ne damo miru. In prav to mi je najbolj všeč pri marketingu. Hitre spremembe, konstantni izzivi, novi trendi in neprestano učenje mi dajejo energijo za življenje in 'drive' za 'kljukanje' nalog tako v zasebnem kot v poslovnem svetu. #VsemuBomoKos
Lina Bevc
Digitalni marketing specialist v Gorenjski banki
Zakaj ste članICA DMS?
V današnjem hitro spreminjajočem se svetu mi članstvo v DMS omogoča, da sledim aktualnim trendom digitalnega marketinga in tako neprestano nadgrajujem svoja znanja. Dodatno piko na i predstavljajo tudi prijetna in sproščena srečanja z ostalimi člani društva.
ZANIMIVOST
Svojo pot je začela kot grafična oblikovalka, danes pa se pri svojem delu srečuje predvsem z izzivi na področju digitalnega marketinga. Ta jo navdušuje na vsakem koraku vsakdana, bodisi na potepanju po Tenerifih ali po končanem teku na Ljubljanski grad.
Matej Mivšek
Predsednik Študentske sekcije DMS
Zakaj ste član DMS?
Sodelovanje na DMS dogodkih mi omogoča neposreden dostop do kakovostnih govorcev, predavateljev in strokovnjakov iz sveta marketinga, kar mi potem daje inspiracijo za ustvarjanje v Študentski sekciji DMS.
ZANIMIVOST
Preden sem se potopil v svet marketinga in študij financ, sem bil aktivno vpet v filmsko industrijo. Preigral sem več različnih vlog, vključno s snemanjem, igranjem, pisanjem scenarijev in seveda režijo. Z ekipo smo uspešno zaključili več projektov, a najbolj sem ponosen na serijo dokumentarnih oddaj z naslovom "Popotnik", v katerih smo raziskovali skrite dragulje slovenske naravne in kulturne dediščine.
Tina Paškulin
Marketing manager pri M&M Intercom d.o.o.
Zakaj ste članICA DMS?
Ker pripravljate zanimive, kreativne in raznolike marketinške vsebine za različna marketing področja. Z veseljem prebiram vaše e-novice in se udeležim dogodkov, kadar mi čas dopušča. Iz vaših dogodkov in vsebin vedno dobim kakšno uporabno informacijo in jo uporabim v vsakdanjem marketinškem življenju.
ZANIMIVOST
Sem strastna ljubiteljica suhomesnatih izdelkov, še posebej suhih salam :)) Ta strast me spremlja že od otroštva, ko sem mimogrede lahko zmazala celo madžarsko Pick salamo :D In to brez kruha :) V glavnem, tisti, ki me poznajo, vedo, da nisem "tipična" ženska, ki je najbolj srečna, ko prejme čokolado in rože - ampak salamo in rože ;)

Nataša Celec
Strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje, Helios
*Ko je z nami delila opis, je bila zaposlena v MAO.
Zakaj ste članICA DMS?
V društvo sem se včlanila z željo, da se povežem s širšim krogom marketinških strokovnjakov iz drugih podjetij in različnih branž. Izmenjava izkušenj in dobrih praks je vsekakor dobro izhodišče za kreiranje lastnih idej in odlična motivacija za premagovanje marketinških izzivov. Marketing je veda, ki jo je potrebno ves čas spremljati, slediti novostim in njenim izzivom. V našem marketinškem okolju bi si želela več deljenja dobrih praks in izkušenj na področju kulturnega turizma, ki se pri nas žal počasi razvija, predvsem zaradi finančnih in s tem tudi kadrovskih omejitev. Vendar je ravno zaradi tega marketinško delo v kulturnem turizmu zanimivo, saj zahteva veliko iznajdljivosti ter povezovanja z različnimi deležniki.      
ZANIMIVOST
Meni, da te delo v marketingu ohranja mladostno, saj moraš ves čas slediti trendom, mladim generacijam …
Tanja Mezga
Vodja naročnikov, Monoform
Zakaj ste članICA DMS?
Dogodki društva so aktualni, zanimivi, inspirativni – in segajo preko meja običajnega pojmovanja marketinga. Predstavljajo odlično priložnost za izpopolnjevanje znanja, izmenjavo dobrih (in tudi slabih) praks ter mreženje. Že v času študija sem bila aktivna članica Študentske skcije DMS in še danes vestno spremljam DMS dogodke. #neverstoplearning
ZANIMIVOST
Rekreativno se ukvarjam z zvrstjo kolesarskega športa, ki je pri nas manj poznana – t.j. orientacijo z gorskimi kolesi (MTB-O). Kot članica Orientacijskega kluba Slovenj Gradec poleg MTB-O tekmujem tudi v orientacijskem teku in v orientaciji s tekaškimi smučmi. Nisem najboljša, sem pa vztrajna :)
Letos spomladi smo prvič v zgodovini Slovenije organizirali Svetovno veteransko prvenstvo v orientaciji z gorskimi kolesi (WMMTBOC 2023), pod okriljem nacionalne in mednarodne orientacijske zveze. Med veterane se uvrščajo tekmovalci od 35 do 85 let, k nam pa jih je prišlo okrog 400 iz 29-tih držav! V zaodrju dogodka sem bila zadolžena za komunikacije, kar sodi v moje delovno področje
Mojca Kostanjevec
Vodja blagovnih znamk v Produktnem marketingu, Krka, d. d.
Zakaj ste članICA DMS?
Ker je marketing veda, ki se nenehno razvija in spreminja, in ker sem trdno prepričana, da se spremembam splača slediti. Do DMS me je najprej pripeljala Marketinška akademija za mlade talente, ki je super kombinacija za nadgradnjo profesionalnih in osebnostnih veščin, zdaj pa tukaj dobivam tudi druge odlične priložnosti za učenje, raziskovanje trendov in iskanje novih idej - pa naj bodo te navdih govorcev in predavateljev ali pa inspiracija sočlanov z bogatimi izkušnjami iz marketinškega sveta.
ZANIMIVOST
Po osnovni izobrazbi sem biokemičarka, po duši pa poleg tega še marsikaj drugega, zato verjamem, da se v marketingu nisem znašla zgolj po naključju. In resnično me veseli, da lahko danes v vsem tem uživam hkrati.