DELAVNICA
Kako napisati zmagovalno prijavo za Marketinško odličnost?
Strokovna komisija nagrade Marketinška odličnost vsako leto izbere tiste, ki so najbolj pomembno prispevali k razvoju stroke in uspehu svojega podjetja.
Tekmujejo projekti, ki so vsak zase zahteven strateški preplet mnogih dejavnikov, zato je izredno pomembno, da svoje delo predstavite čim bolj jasno in pregledno, da komisija česa ne spregleda.
Za vas smo pripravili delavnico koristnih nasvetov, svoje znanje in izkušnje pa sta z nami delili Tanja Kavran (DMS) in Maja Nikolić (NLB), predstavnica lanskega zmagovalca v kategoriji Odličnost marketinške strategije.
Zelo koristne nasvete za pisanje dobite tudi v lanskoletnem priročniku ali videoposnetku.
Prijavnico za državno prvenstvo v marketingu najdete TUKAJ.
Tekmujejo projekti, ki so vsak zase zahteven strateški preplet mnogih dejavnikov, zato je izredno pomembno, da svoje delo predstavite čim bolj jasno in pregledno, da komisija česa ne spregleda.
Za vas smo pripravili delavnico koristnih nasvetov, svoje znanje in izkušnje pa sta z nami delili Tanja Kavran (DMS) in Maja Nikolić (NLB), predstavnica lanskega zmagovalca v kategoriji Odličnost marketinške strategije.
Zelo koristne nasvete za pisanje dobite tudi v lanskoletnem priročniku ali videoposnetku.
Prijavnico za državno prvenstvo v marketingu najdete TUKAJ.
Format
Delavnica
Tema
Marketinška odličnost
Sogovorniki
Tanja Kavran, Maja Nikolić
Trajanje
78 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Maja Nikolić
O PREDAVATELJU
Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije, kjer je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je prevzela vodenje Strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu, kjer je aktivno sodelovala pri oblikovanju in upravljanju marketinške strategije, segmentaciji uporabnikov, oblikovanju marketinških ciljev in aktivnosti ter upravljanju uporabniške izkušnje. Marca 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovnega analitika oz data translator-ja, kjer podatke prevaja v informacije in strateška izhodišča, s ciljem, da bodo marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako pri svojem delu združuje dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike in učinkovitosti kampanj in marketinških aktivnosti.
Tanja Kavran
O PREDAVATELJU
Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Ima več kot petnajstletne izkušnje v vodenju in marketingu, svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo.
Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.
Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.