DRUŠTVO ZA MARKETING SLOVENIJE

PAKET DOBRODOŠLICE

Izkazali ste zanimanje, da postanete del naše marketinške skupnosti DMS.

Ekskluzivno vam podarjamo DMS paket petih izbranih zapisov, DMS e-priročnik in dostop do najbolje ocenjenega webinarja!

Tako boste dobili boljši občutek, kaj poleg rednih dogodkov, druženja s strokovnjaki, skupnosti, digitalne marketinške knjižnice ... prinaša naše članstvo.
Write your awesome label here.
DMS WEBINAR

Google Anaytics 4

Spoznajte nove funkcionalnosti GA4 in začnite z uporabo poročil, ki vam omogočajo boljše razumevanje uporabnikov.

Katere so glavne spremembe, ki jih prinaša Google Analytics 4 in kako jih uporabiti.
  • Nova tehnologija in nove naprave
  • Manj vnaprej pripravljenih poročil
  • Spremembe v podatkovnem modelu
  •  Pomemben je 'lifetime value'
e-PRIROČNIK DMS

Kako doseči rast podjetja

Spoznajte strategije rasti in priložnosti za rast, ki jih lahko uporabite za rast vašega podjetja.  Skupaj s tremi vrhunskimi marketinškimi strokovnjaki, smo po Marketing TOPX izobraževanju pripravili e-priročnik, v katerem boste izvedeli:

  • Katere so strategije rasti, za katere se lahko odloči podjetje glede na svoj položaj na trgu?
  • kakšne so priložnosti za rast na podlagi upravljanja z inovacijami in partnerstev za rast
  • Kako pripraviti strategijo rasti – praktičen primer blagovne znamke Donat

Komu je namenjen?

Vsem, ki vas zanima, kako podjetja dosegajo rast in bi se s to temo radi pobližje spoznali ter vsem, ki ste v podjetju zadolženi za pripravo strategije rasti.

5 izbranih zapisov

POZNAVANJE FINANC KREPI VLOGO MARKETINGA V PODJETJU

Marketing in vodstvo podjetja pogosto govorita dva različna jezika, a vodstvo bo zanimalo predvsem, kakšen učinek bo imela marketinška aktivnost na bilanco. Kako naj to izračuna marketingaš, ki mu finance niso preveč domače? Odgovore in pojasnila ponuja Lovro Gruden (Pristop Poslovno svetovanje).

E-COMMERCE JE TRGOVINA PRIHODNOSTI IN EDINA POT NAPREJ

Kako na trgu zmaguje trgovina, ki prodaja poceni izdelke iz Kitajske, kako to uspeva hiši blagovnih znamk iz farmacevtske industrije in kako se v svetu e-commerca znajde klasični trgovec so nam zaupali Rok Slapar (Vigoshop), Bartlomiej Behnke (Intersport) in Rok Hrastnik (Sensilab).

PREDNOST GRADIŠ, KO SI KORAK PRED DRUGIMI

Špica International je na trgu prisotno že skoraj 40 let, imajo sestrska podjetja v tujini in več kot 3.000 zvestih strank. Zelo uspešni so na ameriškem trgu, kjer pa fizično nimajo niti enega zaposlenega. Več o podjetju, ki se zadnje dve leti postavlja na vrh najboljših zaposlovalcev v Slovenije, nam je zaupal Tone Stanovnik

DOBREGA MEDIJSKEGA NAČRTOVANJA NI BREZ DOBRE STRATEGIJE IN DOBREGA BRIEFA

Medijsko načrtovanje je izbira najprimernejših kanalov za prenos oglasnega sporočila ciljni skupini, ki jo izbere podjetje. Glavni cilj medijske agencije je vplivati na uporabnika, da se bo odzval na naša sporočila, ki ga bodo spodbudila k nakupu več izdelkov, bolj pogosto. Več o tem je povedala Mateja Gramc Debeljak (PHD Slovenija).

KUPUJETE VREDNOTE, KI JIH ŽELITE ZA SVOJO ZNAMKO, NE USPEHA

Sponzoriranje športnikov pomeni, da športniki na sponzorja prenesejo osebnostne pravice, sponzorji pa morajo to znati izkoristiti na pravi način. Na dogodku Športnega središča smo se o vrednosti znamk v športu pogovarjali s strokovnjakom za športno pravo Blažem Tomažinom Bolcarjem in Maticem Švabom, poslovnim direktorjem OKS.

NE ZAMUDI NAJBOLJŠIH MARKETINŠKIH VSEBIN

Pridruži se
Društvu za marketing Slovenije!

Več o članstvu si lahko prebereš na naši spletni strani.